Lekkere wijven en snelle auto's!!!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ik moet boenderlessen nemen dan bij Frank! :lol:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Mijn banden zijn nog als nieuw, is dit slecht?


mmmmmmm,





















































laat maar............





































Mischien leer je het nog eens...................


































































heel mischien.................







































































En jij rijdt type-R??























Shame on you!
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Dat zal inderdaad met de tijd moeten komen Frank, de volgende trackday is nog ver verwijderd. :roll:

Niet iedereen is met talent geboren :idea:
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Trouwens, veel rubber weggummen zegt niks over je rondetijd, hoor.
Dat zeg alleen hoeveel je zijwaarts gaat....

Je kan heel hard gaan en je banden sparen als je vloeiend de lijnen rijdt en niet te hard de bocht IN gaat, maar hard de bocht UIT accelereert.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Er zijn er dus toch die het snappen :wink:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

2:10 op een rondje zandvoort.
Zegt dat genoeg?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

De foto's zijn nu op de website van PicMan te vinden, daar kunnen ze nabesteld worden (Frank, kijk of er geen tussen zitten die je nog niet hebt)

http://www.picman.co.uk/cgi-bin/search. ... LL_CARS&&1
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

gaskleppie wrote:2:10 op een rondje zandvoort.
Zegt dat genoeg?

Je kan hard gaan met veel gummen, hoor. Maar het hoeft niet perse....
En mischien haal je wel 2:08 als je minder glijdt...
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

daar glij ik nog niet genoeg voor......
De race civic rijd compleet aangepast voor zandvoort 2:05 als snelste tijd. (ook met een b18)
Dan is 2:10 voor een veel zwaardere auto, zonder kooi, voledige slicks, keihard onderstel wel een beetje de max.....
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

gaskleppie wrote:Dan is 2:10 voor een veel zwaardere auto, zonder kooi, voledige slicks, keihard onderstel wel een beetje de max.....

Denk je echt dat je alles uit je auto hebt gehaald die ene keer?
Ik geloof het pas als een prof. coureur dat heeft geprobeerd met jouw auto.

Een race ITR met slicks zou minder dan 2:00 moeten rijden. Dat reden ze 3 jaar geleden op de Honda dag. Toen reed ik trouwens 2:16 met RE-010 en standaard remblokken. Auto was helemaal stock toen en het was de eerste keer dat ik op een circuit reed.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Rij nu die 6 seconde er maar eens af!
Het onderstel is een heel sterk punt van de ITR, maar op het circuit is hij echt te slap. Ik reed die 2:10 met standaard onderstel.
En je hebt mijn comentaar kunnen lezen over de Yokohama's. Ik haal die 2:10 volgens mij ook wel op straatbanden.

Tuurlijk kan het nog harder. Maar niet zonder dat het linke soep wordt....
Ben janbroers reed max 1:53 met zijn Integra die helemaal afgesteld stond voor zandvoort. Dat neem ik even als max wat een Integra kan halen op zandvoort. Er is dus nog heel wat te winnen!
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Wat ik wil zeggen is, dat de mate van bandenslijtage niks zegt over de rondetijd.
Als je bij elke bocht flink gaat driften, dan zijn de banden zo op, zonder dat je rondetijd naar beneden gaat.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

ja, dat weet ik natuurlijk wel. Heel soms ging ik over de top. Maar dat was dan expres gedaan om eventuele meerijders een beetje te laten schrikken ;)

He, Marcello?
Guest

Post by Guest »

Sorry Frank, maar bij mij is het niet gelukt :D
Ik had op geen enkel moment het gevoel dat jij de boel niet onder controle had. Ik had wel soms het gevoel dat je af en toe te hard een bocht inging voor de grip niveau van die versleten Yoko's.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Dat bedoel ik dus, ik had idd de volledige controle. Op die hele dag heeft hij maar 1 keer iets gedaan wat ik niet verwachte. (overstuurd het schijvlak in dus) en dat was ook geen probleem.

Heerlijk karretje!
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Peter wilde de volgende filmpjes toen plaatsen maar hij wist niet hoe. Beter laat dan nooit...

#1

#2
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Type-S-Boy
Posts: 667
Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
Contact:

Post by Type-S-Boy »

Leuke filmpjes :D
Civic Type S
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Wat een kabaal zeg!
hihi, wel leuk om jezelf te zien!!
Locked