ecu foutcode
ecu foutcode
Heb vandaag eens gekeken of mijn ecu ook foutcode's geeft en ja
heb de foutcode 21. Iemand hier die weet wat het precies is en wat je er
aan kan doen?
heb de foutcode 21. Iemand hier die weet wat het precies is en wat je er
aan kan doen?
Bij een CRX zit de ECU onder het voetengedeelte van de bijrijder. Waar zit de ECU eigenlijk bij een ITR? :-?
Ik dacht eens gehoord te hebben dat de ECU in het zijpaneel zit aan de bijrijderskant, klopt dit?
Ik dacht eens gehoord te hebben dat de ECU in het zijpaneel zit aan de bijrijderskant, klopt dit?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Zal wel een beetje vocht zijn in de stekker. Dat kan natuurlijk wel met dit weer.
Het kan zijn dat die fout van maander terug is. Tot de laatste keer dat de spanning van de accu los geweest is.
Niet veel om zorgen over te maken dus.
btw, de ecu zit tegen de zijkant van de auto, net voor de rechter deur.
Er zit een kunstof kap voor.
Het kan zijn dat die fout van maander terug is. Tot de laatste keer dat de spanning van de accu los geweest is.
Niet veel om zorgen over te maken dus.
btw, de ecu zit tegen de zijkant van de auto, net voor de rechter deur.
Er zit een kunstof kap voor.
- Gaskleppie
Bij de ecu zie je een groene stekker die moet je hebben.
Aan deze stekker zie je twee blauwe blokjes waaruit 2 draden en
3 draden komen. Het blauwe blokje waaruit 2 draden komen moet je hebben. Pak nu een paperclip en buig die in een U vorm.
Uit het blokje komen 2 draden stop bij elk draad een uiteinde van de paperclip. Zet nu de auto op contact en dan zie je je motorindicatielampje
wel knipperen. Zie je niets knipperen heb je ook geen foutcodes.
Aan deze stekker zie je twee blauwe blokjes waaruit 2 draden en
3 draden komen. Het blauwe blokje waaruit 2 draden komen moet je hebben. Pak nu een paperclip en buig die in een U vorm.
Uit het blokje komen 2 draden stop bij elk draad een uiteinde van de paperclip. Zet nu de auto op contact en dan zie je je motorindicatielampje
wel knipperen. Zie je niets knipperen heb je ook geen foutcodes.