Pictures courtesy and copyright of http://www.picman.co.uk
Zandvoort maandag
Spa donderdag
Spa vrijdag
Wat een week! 8-) Mijn vrouw ging voor het eerst mee en reed zelfs 3 sessies met Woolfie :-P Ook Robert-Jan van TCC reed enkele rondjes, en liet mij zien wat ik aan mijn auto moet upgraden: de bestuurder! :idea:
Hij kwam met meer snelheid bochten in en dus weer uit, remde veel beter en soepeler, en liet mij zien dat er meer in de ATR zit dan ik eruit weet te halen op dit moment.
Op vrijdag heb ik instructie gehad van een Schot, Hamish Smart. Eerst ging hij achter het stuur om te laten zien hoe het moest.
:shock: :shock: :shock: We haalden Caterhams en Elises in, wel een stuk of 5! Het was ontroerend en overweldigend om te zien hoe hij met de auto omging, heel erg smooth en daardoor heel erg snel. Het meest was ik onder de indruk van zijn heel-n-toe techniek 8) Net als Robert-Jan haalde hij echter nog steeds niet het uiterste uit de kan, aangezien het niet hun auto was, en dit gaf alleen maar aan hoeveel er in een stock ATR zit!
Nadat ik zelf achter het stuur was gekropen, ging ik het net uitgelegde toepassen, en wat een verbetering was dat! Ik haalde zelf ook een tweetal auto's in, iets wat mij niet eerder gelukt was. De laatste sessie van de dag was de beste ne de snelste rond de baan, wat was mijn adrenaline niveau hoog in de uren daarna! :lol:
Top circuits, top weer, top driving standards, en top fotografie zoals altijd van Gary van PicMan! 8)
Wat ik geleerd heb van deze week is dat het hele tuning gebeuren voor mij absoluut op een lager pitje dan het al was komt te staan, ik ga eerst mijzelf upgraden, en pas als de auto mij niet meer kan geven kijk ik wat de volgende verbetering zal zijn. :idea: