Hoe groot is een Integra Type-R '98 stuur?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Guest

Hoe groot is een Integra Type-R '98 stuur?

Post by Guest »

Ik wil zo'n stuur in mijn Del Sol monteren, maar ik wil geen groter stuur dan er nu in zit.
marco gooyaers

ripley

Post by marco gooyaers »

Hi,

Ben je de Ripley van SC toevallig?? Die hield ook wel van leuke auto's :D

grt., Marco
Guest

Re: ripley

Post by Guest »

marco gooyaers wrote:Hi,

grt., Marco

Denkt 't niet, want 'SC' zegt me niets. Help me even?
Guest

Post by Guest »

Even voor de zekerheid, ik bedoel dit stuur:
Image
Misschien weet iemand de juiste aanduiding en of dit ding zal passen in een Del Sol?
ITR1689

Post by ITR1689 »

Dat MOMO stuur is ongeveer 37 cm. Zit trouwens niet standaard in alle ITR's. Zit meestal in de ITR modellen vanaf 2000 (Europa).
Guest

Post by Guest »

ITR1689 wrote:Dat MOMO stuur is ongeveer 37 cm. Zit trouwens niet standaard in alle ITR's. Zit meestal in de ITR modellen vanaf 2000 (Europa).

Bedankt! Weer een beetje wijzer geworden. Heb je misschien nog een idee van een reele tweedehands prijs, sloperijen e.d. waar ik het kan vinden en of het past in een Del Sol?
Guest

Re: ripley

Post by Guest »

Ripley wrote:
marco gooyaers wrote:Hi,

grt., Marco

Denkt 't niet, want 'SC' zegt me niets. Help me even?

Okay, mijn geheugen is wat sloom, maar SC=StarCraft right? :roll:

Yep, dat ben ik dus! 8)
marco gooyaers

SC

Post by marco gooyaers »

Hehe, d8 ik al. Ik heette toen silver[orc] op bn geloof ik. We hebben aardig wat uurtjes gegeemd. Ik weet nog wel dat we het eens over auto's hadden, en Ripley is een makkelijk naam. Dus Ripley in combinatie met goeie auto en :idea: sc Ripley :-) . O ja, ik speel nu veel WIII. Sc is wel beter als rts, maar WIII is ook niet slecht.

Had jij geen radardetector toen btw? Ik wil er misschien ook wel een als mijn type-R mini klaar is. Ik betaal nu 30 tot 70 Euro per maand aan boetes (ik zie boetes als een vorm van belasting betalen voor hard rijden overigens hehe). En dat in mijn trage mini. Met die type-R mini zal het wel wat duurder worden ben ik bang.

Grt.

Marco
Jelte,89

Post by Jelte,89 »

It's forbidden and Ilegal zo'n radardetector als ze je snappen ben je zoveel euro kwijt + je radar-detector de Laser? detector mag je nog wel maar ook niet zo lang meer volgens mij?
Guest

Re: SC

Post by Guest »

marco gooyaers wrote:Had jij geen radardetector toen btw? Ik wil er misschien ook wel een als mijn type-R mini klaar is. Ik betaal nu 30 tot 70 Euro per maand aan boetes (ik zie boetes als een vorm van belasting betalen voor hard rijden overigens hehe). En dat in mijn trage mini. Met die type-R mini zal het wel wat duurder worden ben ik bang.

Leuk je hier weer tegen te komen. Ik heb inderdaad een radardetector, is inderdaad verboden en je riskeert inbeslagname en een boete van 250 EUR. Nooit een afstandverklaring tekenen trouwens, als de wet ooit wordt teruggedraaid zou je hem dan niet meer terug kunnen krijgen.

Op flitsservice.nl zijn ze druk aan het sleutelen aan een oplossing tegen de radardetectordetectors, dan zal de pakkans flink afnemen. Wel zaak om hem erg goed te verbergen in de auto.
Locked