vakantie

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Guest

vakantie

Post by Guest »

zo ik ben weer terug van 2 weken spanje :D lekker genoten daar in het zonnetje.. maar nu komt het. ik reed met me vader mee en we reden over een franse tolweg komt er in 1 keer me toch een ITR voorbij race :shock: dus ik zei tegen me vader hup gas ouwe en gaan even kijken of het een mooi ding is.. ze zijn natuurlijk allemaal mooi maar er zijn mooie en hele mooie 8) echt bijhouden was ons niet gelukt van me vader vondt het onzin om met 200 over de baan te race... maar we kwamen hem tegen.. bij de tolpoortjes stond die naast ons :lol: snel een foto gemaakt met me telefoon... zal hem zometeen ff op me computer zetten en kijken of het een beetje gelukt is.. jammer dat me frans niet echt goed is anders had ik even om een fotoshoot gevraagt :wink:
maar foto komt er aan :!:
greetz
Nyther

Post by Nyther »

je moet geen foto's hosten bij angelfire, da werkt niet...
Guest

Post by Guest »

haha nee heb het gemerkt :( weet iemand een goeie host.. want me betaalde is opgezegt en de foto is een beetje wazig geworden helaas :( maar dat zal wel komen door het rijden.. als iemand een host weet.. let me know.. ga ik even de foto uploaden :)
Nyther

Post by Nyther »

Guest

Post by Guest »

haha ja dat is opzich wel logish
Jelte,89

Post by Jelte,89 »

Nog meer .tk en bij welke provider heb je i-net meestal krijg je er een klein stukje web bij!
Patrick Jamex

Post by Patrick Jamex »

Mail anders de foto maar ff naar [email="info@kingruler.nl"]info@kingruler.nl[/email]

Dan zet ik ´m wel ff online voor je.
Nyther

Post by Nyther »

eeyyy kijk es aan, service :P
Locked