verkoop onderdelen
Dat lijken me subwoofers en dan is twee meer dan voldoende. De speakers zitten in de twee dozen uiterst links.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Dat lijken me subwoofers en dan is twee meer dan voldoende. De speakers zitten in de twee dozen uiterst links.
dee da zijn de dozen voor de subwoofers...
ik moet nog een RF compo setje halen voor voorin + 16cm RF speakers voor achterin en eigenlijk nog een RF 4 kanaals 4x50w rms versterker..
maar ben aan het uitzoeken hoe ik het gewicht ga compenseren, CF hood + de achterste verstevigingsbalk vervangen, dat zal wel een 20KG schelen
Is er dan ook een CF-Hood in wit?
Nee, tenzij je de kap spuit.
Dan kun je beter een spoon ITR kopen
Waar had je gedacht die te halen dan? Je kan Spoon onderdelen kopen voor een Honda en je kan de motor laten ombouwen door Spoon.
Of anders een Spoon CTR kost wat meer maar dan heb je wel een van de snelste ITR's en/of CTR's
Een Spoon wagen is niet per definitie het snelst. Wat is overigens snel? Snel op het circuit of snel op een recht stuk? Een geblazen Honda is veel sneller te maken dan welke Spoon N/A wagen dan ook.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jelte,89 wrote:Heej Ivo
Bedoel je dat positief of negatief ik vind de ITR gewoon mooi
en door jullie groeit m'n passie en m'n kennis gewoon door!
Thanks to all
Ik bedoel het natuurlijk positief! :wink:
De vragen en suggesties die je eerder gaf en de antwoorden die je van Sander kreeg gaven mij de indruk dat hij niet helemaal doorhad dat je nog niet zoveel weet, o.a. omdat je nog niet zo lang mee bezig bent.
Maar maak je niet druk, heel veel van de "oudjes" hier hebben misschien wel het geld om zo'n Type R te kopen maar dat betekent nog niet dat zij alles weten over Honda's en tuning. Sommigen worden gewoon door anderen (leveranciers, vrienden, internetlui) voorzien van snelle praat, maar niet alles hoeft waar te zijn.
Het beste is om het zelf uit te zoeken en te ervaren, en daar ben je goed mee bezig! 8)
Hoe goed is je Engels trouwens :?: