Honda Meeting Friesland! Veel te bieden, wees er bij!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.

Friesland meeting : Ik kom wel/niet

Ja,ik kom zeker en wil op de rollenbank en wil ook
0
No votes
Ja,ik kom zeker en wil op de rollenbank, maar rijd niet mee met de toertocht, ik mail dus nog
0
No votes
Ja,ik kom zeker, maar wil niet op de rollenbank, wil wel meerijden met de toertocht
0
No votes
Ja,ik kom zeker, maar wil niet op de rollenbank en rijd ook niet mee met de toertocht
0
No votes
Ik kom misschien en weet nog niet zeker of ik dan op rollenbank wil en of ik meerijd met de toertocht
0
No votes
Ik kom niet
3
100%

Total votes: 3

Guest

Honda Meeting Friesland! Veel te bieden, wees er bij!

Post by Guest »

Image

http://gorredijkmeeting.tk

Als 3 enthousiaste Honda fanaten uit het noorden hebben wij het initiatief genomen een meeting te organiseren voor alle Honda bezitters en liefhebbers die het leuk vinden om eens in het hoge noorden te kijken wat er te vinden is op auto gebied.

zondag 6 juni

Aanvang half 10 in Zwolle bij de Mac Donalds (Zwolle-Noord)

Toertocht naar Freddy Cane Engineering Gorredijk, start om half 11 vanaf Zwolle

FCG zal de rest van de dag de basis vormen voor de meeting

Op eigen gelegenheid naar FCG komen is mogelijk, welkom vanaf half 12, niet eerder!!!
Bezoekadres : FCG Engineering
Tolbaas 22
8401 GD
Gorredijk

Uitgebreide routebeschrijving met kaarten:

http://www.freddycane.com/route.htm

Wat bieden wij?

Allereerst de toertocht die garant staat voor een mooie toeromgeving

Aangekomen bij FCG is er koffie aanwezig en de nodige broodjes voor de hongerige magen

Vanaf 12 uur/half 1 is het mogelijk om je auto op de rollenbank te plaatsen mits je je daarvoor ingeschreven hebt (alleen voor Honda?s met bereikbaar sleepoog aan de voorkant ter voorkoming van rondvliegende Honda?s!!!!) tegen een vergoeding afhankelijk van het aantal inschrijvingen (15 maximaal, 5 op reserve dus wees er snel bij)
Prijslijst:

Prijzen (per auto)
1-5 auto's = €60,--
6-10 auto's = €50,--
11-15 auto's = €45,--

Dit zijn prijzen voor rollenbank run met uitdraai en uitleg

Op het terrein is Final Gear Joure aanwezig voor geïnteresseerden in nieuwe bumpers, spoilers, uitlaten en andere onderdelen

Al met al een dagvullend programma voor alle autoliefhebbers

Het evenement eindigt om ongeveer 5 uur

Andere automerken dan Honda zijn welkom maar kunnen geen aanspraak doen op consumpties, parkeerterrein en rollenbank.

Helaas maar beperkte ruimte

Aangezien het terrein niet al te groot is en er een beperkte hoeveelheid aan consumpties beschikbaar is gesteld, kunnen we niet iedereen die wil komen voorzien van parkeerplek op het terrein en consumptie (koffie en broodjes). Iedereen die wil komen voor de rollenbank wil, vragen wij dan ook zich op te geven via het onderstaande mail adres. Mensen die willen komen maar niet op de rollenbank willen en geen consumpties willen, hoeven zich niet op te geven. Mochten er plaatsen over zijn (rollenbank en/of parkeerplek op het terrein van FCG) worden deze verdeeld onder de gegadigden die zich nog niet op hadden gegeven.

Op het terrein zijn behalve de aangeboden consumpties geen consumpties verkrijgbaar.

See you in Gorredijk!!!

opgave rollenbank en overige informatie:
Mail to: [email="MeetingFCG@hotmail.com"]MeetingFCG@hotmail.com[/email]
Vermeld naam, auto type, hoeveel mensen je meeneemt in je auto als je passagiers meeneemt en of je deel gaat nemen aan de toertocht of op eigen gelegenheid naar FCG komt.

U ontvangt na opgave zo spoedig mogelijk een bevestiging, deze uitgeprint meenemen naar de meeting, deze geldt als bewijs van opgave!!!

Organisatie:
Ronald Friso (aka Honda-Fanatic)
Marcel van der Voort (aka Waxi)
Manon Hendriks (aka AngelLena)
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

wij zijn al uitgenodigd Asten
:lol:
HONDA

Post by HONDA »

Asten is 4 juli en dit is 6 juni.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG

Post by IvoG »

Ik zal eerst mijn paspoort moeten zoeken dan, als ik zover naar het noorden ga! :lol:
accordR alias AccordS

VTECCIE wrote:Asten is 4 juli en dit is 6 juni.

sorry niet goed gelezen :o ops:
Tom

Post by Tom »

Ik kom hier wel even kijken! :D
HONDA

Post by HONDA »

Haha, Tom is de Type-R vertegenwoordiger in de Noordelijke provincies. :-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS

ben er morgen ook in Assen Tom?

Ik heb nog wel een paddockkaart over voor je!!
Tom

Post by Tom »

Ben vandaag wel in Assen geweest, had zelfs een flyer van de type-r club onder mijn ruitenwisser1 :D Volgende keer ben ik zeker van de partij!!!
HONDA

Post by HONDA »

Heee die flyer heb ik er onder gedaan. Ik zag drie ITR's bij elkaar staan die ik niet herkende dus ik dacht laat ik ze eens een flyer geven... :-)
accordR alias AccordS

Kom je ook naar Asten zondag 4 juli?
Guest

Post by Guest »

kom op mensen!
kom naar gorredijk om ons noordelingen kennis te laten maken met de mooiste auto serie van de Honda.. de Type-R!
Tom

Post by Tom »

Ik kom ook wel naar Asten 4 juli :D
accordR alias AccordS

dan zitten we op dit moment op 19 R -tjes
Erick

Post by Erick »

Lees ik dat nou goed........

Prijzen (per auto)
1-5 auto's = ?60,--
6-10 auto's = ?50,--
11-15 auto's = ?45,--

Is dat niet een beetje veel geld om ff langs te komen, moet ik dat betalen als ik ff langs kom ?? ?? ?? ?? ??

Eric.
Guest

Post by Guest »

DC2-SPOON wrote:Lees ik dat nou goed........

Prijzen (per auto)
1-5 auto's = ?60,--
6-10 auto's = ?50,--
11-15 auto's = ?45,--

Is dat niet een beetje veel geld om ff langs te komen, moet ik dat betalen als ik ff langs kom ?? ?? ?? ?? ??

Eric.

Hoi Eric..

moet je het wel ff goed lezen he :wink:

Vanaf 12 uur/half 1 is het mogelijk om je auto op de rollenbank te plaatsen mits je je daarvoor ingeschreven hebt (alleen voor Honda?s met bereikbaar sleepoog aan de voorkant ter voorkoming van rondvliegende Honda?s!!!!) tegen een vergoeding afhankelijk van het aantal inschrijvingen (15 maximaal, 5 op reserve dus wees er snel bij)
Prijslijst:

Prijzen (per auto)
1-5 auto's = €60,--
6-10 auto's = €50,--
11-15 auto's = €45,--

Dit zijn prijzen voor rollenbank run met uitdraai en uitleg
Erick

Post by Erick »

Oh ik schrok al van die prijzen, ik dacht dat dat prijzen waren voor een club die met een aantal auto's kwam, hoe-meer-hoe-goedkoper. Soms is lezen niet mijn sterkste vak, sorry.

Eric.
Guest

Post by Guest »

ff omhoog schoppen.. de tijd begint te dringen.. we zijn nog 1 a 2 mensen voor de testbank nodig.. anders kan het helaas niet doorgaan..
Guest

Post by Guest »

Hallo mede Honda liefhebbers.. We hebben een GO! de meeting gaat zo wie zo door a.s. zondag

vanwege dit goedgezinde bericht heb ik nog even het volgede

de huidige prijs voor de testbank is 60 euro per run.. vind je dit te duur? Wij kunnen de run ook voor 50 euro aanbieden.. het enige punt is dan dat we nog zeker 3 mensen/runs nodig zijn.. dus laat deze kans niet schieten.. zorg dat we er nog 3 runs bij krijgen en de prijs per run is 50 euro ipv 60.. een besparing van 10 hele euro's
Guest

Post by Guest »

het zit er weer op.. we hebben 2 mooie Integra Type R's mogen ontvangen.. ze hebben ook nog een run gemaakt..

de eerste.. eigenaar uit Leeuwarden draaide 214 pk (uitlaatspruitstuk, luchtfilter, katvervanger) en de tweede uit omgeving Meppel draaide 224 pk (o.a. Jackson supercharger)

uitgebreider verslag zal nog wel volgen denk ik
Locked