10 april naar de ring
- Gaskleppie
10 april naar de ring
Wie gaat er mee?
Ik ga in ieder geval op die zaterdag. Dus voor de gene die ook eens een rondje achter me aan willen rijden (of mee willen rijden), weest welkom!
Ik ga in ieder geval op die zaterdag. Dus voor de gene die ook eens een rondje achter me aan willen rijden (of mee willen rijden), weest welkom!
Re: 10 april naar de ring
(of mee willen rijden), weest welkom!
Dat lijkt mij wel wat.....waar verzamelen enzo???
- Gaskleppie
We hebben het over de Nordschleife van de Nürburgring
Technical Data
Built: 1925-1927
Opened: 18./19. June 1927
Cost: around 15 Million Reichsmark, Work for up 2000 unemployed For two years
Length: 20,8 km
Bends: 73 (33 left, 40 right)
Incline: max. 17 %
Fall: max. 11 % height difference ca. 300 m
Kijk ook eens op http://www.nurburgring.org.uk/ :idea:

Technical Data
Built: 1925-1927
Opened: 18./19. June 1927
Cost: around 15 Million Reichsmark, Work for up 2000 unemployed For two years
Length: 20,8 km
Bends: 73 (33 left, 40 right)
Incline: max. 17 %
Fall: max. 11 % height difference ca. 300 m
Kijk ook eens op http://www.nurburgring.org.uk/ :idea:
- Gaskleppie
leerzaam!
Wel erg koud waardoor de achterbanden wat langzaam op temperatuur kwamen. (Ging wel heel makkelijk dwars op de grote verkanting van de eerste linker na T13)
Plus dat ik nu in de gevaarlijkste periode van het ring rijden zit. Ik heb er nu zo'n 15 rondjes opzitten en dan "denk" je de baan onderhand wel een beetje te kennen maar dan blijkt dat ene bochtje toch net wat meer te knijpen en dat andere bochtje net wat eerder te komen dan je dacht. Link dus!
Maar met je kop erbij moet het lukken en het is allemaal goed gekomen.
De eerste 2 rondjes van de dag heb ik op video. Kunnen we hier nog een paar MB's hosten? Mischien wel leuk om dat op de typeR site te zetten. 1 rondje was achter een engelse RX7 die nogal wat vlammen produceerde! Moet een mooi gezicht zijn voor op de film!
Wel erg koud waardoor de achterbanden wat langzaam op temperatuur kwamen. (Ging wel heel makkelijk dwars op de grote verkanting van de eerste linker na T13)
Plus dat ik nu in de gevaarlijkste periode van het ring rijden zit. Ik heb er nu zo'n 15 rondjes opzitten en dan "denk" je de baan onderhand wel een beetje te kennen maar dan blijkt dat ene bochtje toch net wat meer te knijpen en dat andere bochtje net wat eerder te komen dan je dacht. Link dus!
Maar met je kop erbij moet het lukken en het is allemaal goed gekomen.
De eerste 2 rondjes van de dag heb ik op video. Kunnen we hier nog een paar MB's hosten? Mischien wel leuk om dat op de typeR site te zetten. 1 rondje was achter een engelse RX7 die nogal wat vlammen produceerde! Moet een mooi gezicht zijn voor op de film!
- Gaskleppie
- Gaskleppie