ideeen voor de eerste meeting/bijeenkomst

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Erick

Post by Erick »

Hey guys, ik wil wel komen maar ik heb nog niets van een bericht gehad dat ik daadwerkelijk lid ben. Ik heb in November me inschrijfformulier opgestuurt maar nog niets ontvangen van een acceptgiro of welkom brief ofzo. Hoe zit dat nou?? ??

Eric.
DC2

Post by DC2 »

DC2-SPOON wrote:Hey guys, ik wil wel komen maar ik heb nog niets van een bericht gehad dat ik daadwerkelijk lid ben. Ik heb in November me inschrijfformulier opgestuurt maar nog niets ontvangen van een acceptgiro of welkom brief ofzo. Hoe zit dat nou?? ??

Eric.

Ik wacht er ook op, maar als het goed is ontvangen we het nog deze maand. Contributie moet dacht ik jaarlijks in april betaald worden.
Erick

Post by Erick »

We wachten af maar de vergadering is al in 2 weken en mogen we daar wel bij zijn.???????

Eric.
DC2

Post by DC2 »

Ik weet bijna zeker dat we er bij kunnen zijn.

P.S. de klok op de site loopt nog een uur achter :wink:
IvoG

Post by IvoG »

typeR2004 wrote:P.S. de klok op de site loopt nog een uur achter :wink:
Je zal waarschijnlijk achterkomen dat je instellingen in JOUW profiel niet goed staan voor de Zomertijd (GMT +2)vrind! :lol: :wink:
DC2

Post by DC2 »

IvoG wrote:
Je zal waarschijnlijk achterkomen dat je instellingen in JOUW profiel niet goed staan voor de Zomertijd (GMT +2)vrind! :lol: :wink:

:lol: Aangezien ik op m'n werk ben moeten ze 't zelf maar even oplossen!
IvoG

Post by IvoG »

typeR2004 wrote:
IvoG wrote:

:lol: Aangezien ik op m'n werk ben moeten ze 't zelf maar even oplossen!
Nee ik heb het over jou TypeR2004, jij moet je profiel aanpassen! Of zal ik het voor je doen? :wink:
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ff alles op een rijtje:

Op full-speed staan we met de club verdeeld over 2 dagen, met in totaal plaats voor 8 auto's per dag. ( staat in de mailing die aankomende week binnen komt bij juliie, even wat moeten onderhandelen met het kartcentrum)

Dc2-spoon; je bent inderdaad ingeschreven en zal komende week een dikke mailing thuisgestuurd krijgen. (eric toch ?)

typer2004: de contributie loopt van april tot oktober ( het is voor een seizoen bedoeld, zit ook bij de komende mailing bij.)

iedereen die zich heeft ingeschreven of baat erbij hebt om de vergadering bij te wonen mag erbij zijn.

mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie me altijd mailen of bellen.

gr. Peter Fitters
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

de mailings zijn net op de brievenbus gegaan, dus iedereen zal deze morgen of overmorgen ontvangen.

het progamma voor de kart middag is nog niet 100% rond maar daar hopen we je over enkele dagen meer over te kunnen melden

gr. Peter
CyRaX

Post by CyRaX »

accordr wrote:de mailings zijn net op de brievenbus gegaan, dus iedereen zal deze morgen of overmorgen ontvangen.

het progamma voor de kart middag is nog niet 100% rond maar daar hopen we je over enkele dagen meer over te kunnen melden

gr. Peter

Was ik ook nog op tijd? :D
CyRaX

Post by CyRaX »

CyRaX wrote:
accordr wrote:de mailings zijn net op de brievenbus gegaan, dus iedereen zal deze morgen of overmorgen ontvangen.

gr. Peter

Was ik ook nog op tijd? :D

Jep, net post binnen gehad... :D
Locked