itrhead

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Guest

itrhead

Post by Guest »

Zit er bij sommige van jullie (die een itr hebben)ook een soort groene verf juist achter de verdeelkap op het motorblok?(bij mij het geval)
Stomme vraag hoor ik ze nu al denke maar juist op een ander forum gezien en daar beweerden ze dat de itrheads met dat groen stukje verf jdm itrheads zijn.
Klopt dit niet dan ben ik ne snul :o ops: en klopt dit wel heb ik dan misschien 200pk ,reeds een paar keer gehoord dat mijn itr voor volledig stock te zijn erg goed ging,sneller dan andere itr's! :roll:
IvoG

Post by IvoG »

Meet het en je weet het hé! :wink:
Guest

Post by Guest »

Bij mij zit er ook van die groene verf op die plaats en ik had een trage.

Ik denk niet dat er een verschil is tussen de JDM's en EUR'S cilinderkoppen. Maar ze hebben daar wel een ander cat's, en andere emissie normen.
Guest

Post by Guest »

Fredje-Nos wrote:Bij mij zit er ook van die groene verf op die plaats en ik had een trage.

Ik denk niet dat er een verschil is tussen de JDM's en EUR'S cilinderkoppen. Maar ze hebben daar wel een ander cat's, en andere emissie normen.

:cry: Nie dus ,merci btw!
Nyther

Post by Nyther »

ik heb een groen streepje verf achter de verdeelkap en achter de hoogste bout die daar zit, kweet niet of je dat ebdoelt en voglens mij is me pakking van de verdeelkap ook groenig..

mahja kijk gewoon naar je blok code..

als dat b18c6 is dan hebbie 190pk

hebbe b18c5 dan kennie 195pk hebben

dacht ik....
Locked