Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, binnenkort hopelijk in het bezit van een Integra Type R,
en ik heb alvast een paar vraagjes:
passen 8x17 velgen op de itr? of kan je beter 7,5x17 of 7x17 nemen?
op sommige foto's van de integras zie ik dat in de knipperlichtunit van de voorbumper soms lampjes branden. Ik geloof dat dit niet standaard is, dus ik vroeg me af hoe je dit het beste kan doen?
Alvast bedankt voor de info!
Groeten,
Alireza - TypeR2004
velgenmaat integra + lampjes in voorbumper
op sommige foto's van de integras zie ik dat in de knipperlichtunit van de voorbumper soms lampjes branden. Ik geloof dat dit niet standaard is, dus ik vroeg me af hoe je dit het beste kan doen?
Standaard... is gewoon stadslicht. Zie hieronder...
VTECCIE
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
velgenmaat
VTECCIE wrote:op sommige foto's van de integras zie ik dat in de knipperlichtunit van de voorbumper soms lampjes branden. Ik geloof dat dit niet standaard is, dus ik vroeg me af hoe je dit het beste kan doen?
Standaard... is gewoon stadslicht. Zie hieronder...
VTECCIE
Thanks, maar hoe zit het met de velgenmaat dan?
IvoG wrote:8x17" zal mijns insziens de ITR als een trein late rijden: heel goed als je alleen rechtuit gaat dus :roll:
De ITR is niet eens bedoeld om op 17" het maximale te leveren volgens mij, laat staan op zulke brede banden.
Ik heb 's verder gevraagd hoe het precies zit, en het schijnt dat 8x17" toch echt te breed is. 7x17" zou perfect passen en ook qua uiterlijk het mooist zijn.