Heej allemaal.
Ik ben jeffrey, ben 16 jaar, 17 juli wort ik 17 en ik ben in het bezit van een Honda X8R-S (scooter) en ik ben grote Honda fan.
Ik ben hier gekomen via verschillende sites.
Wil je meer weten, vraag maar!!!
greetz jeffrey
scooter16, ff voorstellen
vaag heej. Ik heb me hier net aangemeld onder de naam "scooter16" en nu kan ik er niet eens in???
Als ik mijn WW op wil vragen krijg ik deze melding.
"Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie"
Wat moet ik nu doen??? en hoe kan dit????
Als ik mijn WW op wil vragen krijg ik deze melding.
"Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie"
Wat moet ik nu doen??? en hoe kan dit????
heej.
Ik rij nu al ruim een jaar Honda X8R-S en het bevalt met uitstekend. Met mijn scooter heb ik nog nooit problemen gehad, zelfs geen startproblemen in de winter met -10. Kickstarter heb ik nog nooit hoeven te gebruiken en qua moter isie ook perfect.
Ik zal zelf ook geen ander merk halen, ik blijf zeker bij Honda!!!
greetz scooter16
Ik rij nu al ruim een jaar Honda X8R-S en het bevalt met uitstekend. Met mijn scooter heb ik nog nooit problemen gehad, zelfs geen startproblemen in de winter met -10. Kickstarter heb ik nog nooit hoeven te gebruiken en qua moter isie ook perfect.
Ik zal zelf ook geen ander merk halen, ik blijf zeker bij Honda!!!
greetz scooter16