3 strikes you're out!

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

3 strikes you're out!

Post by IvoG »

Naar aanleiding van het voorval met Rob / Genesis wil ik iets invoeren voor probleemgevallen / onruststokers. Het is een systeem dat ze op het forum van HondaRevolutions gebruiken. Het is een "3 strikes you're out!" principe. Ga je een keer echt over de schreef, en zelfs na herhaaldelijk erop gewezen te zijn je op hetzelfde pad doorgaat, dan krijg je een . achter je rank. Gebeurt zoiets nog een keer dan krijg je nog een punt achter je rank. Het laatste punt zie je wel na het derde vergrijp, maar dan zetten we het account op non-actief en bannen het email en ip adres van de gebruiker. We deleten het account echter niet, anders zijn er mogelijk wel goede threads vernacheld.

Als je kijkt heeft Genesis nu als rank RegulaR .
Dit is ingesteld als speciale rank bij de instellingen van de gebruiker bij Gebruikers beheer.

Als jullie het hiermee eens zijn, zal ik een Announcement plaatsen of in de bestaande regels opnemen.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik denk dat we dit even moeten laten rusten en het niet uit de hand moeten laten lopen. Ga je nu opeens regels spuien dan blijft dit een heet hangijzer. Wacht je een paar weken dan maalt niemand om die regels en is het okee.

Overigens vind ik het Rob topic nog niet direct een 'strike' waard. Hij was irritant maar naar mijn mening niet irritant genoeg voor een officiele waarschuwing.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

OK, ik haal het bij hem weer weg.
Post Reply