ITR#1882 (sold) --> ITR#5804 (sold) --> ATR#41/50 --> ITR#1649
Dikke stoflaag van m'n topic wegblazen.
Ik liep al een tijd met de gedachte om weer een Type-R te kopen. Na 2 ITR's is het uiteindelijk een ATR geworden. Gisteren opgehaald.
Het is #41/50 uit '98, limited edition met bijbehorende schilderij. 8) De auto is in zeer goede staat van binnen en buiten met nog geen 90.000 km gereden. De vorige eigenaar heeft de auto in 2001 gekocht van de manager van een Honda dealer die de eerste eigenaar was., en heeft de auto als derde auto gebruikt. De ATR is volledig stock. Gisteren al gelijk veel lol mee gehad. Had al een klein beetje rijervaring met een ATR dankzij Frans, die in 2008 zijn auto leende voor mijn trouwdag. Dat voegt ook iets extra's aan deze aankoop.
Ik liep al een tijd met de gedachte om weer een Type-R te kopen. Na 2 ITR's is het uiteindelijk een ATR geworden. Gisteren opgehaald.
Het is #41/50 uit '98, limited edition met bijbehorende schilderij. 8) De auto is in zeer goede staat van binnen en buiten met nog geen 90.000 km gereden. De vorige eigenaar heeft de auto in 2001 gekocht van de manager van een Honda dealer die de eerste eigenaar was., en heeft de auto als derde auto gebruikt. De ATR is volledig stock. Gisteren al gelijk veel lol mee gehad. Had al een klein beetje rijervaring met een ATR dankzij Frans, die in 2008 zijn auto leende voor mijn trouwdag. Dat voegt ook iets extra's aan deze aankoop.
-
- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am
-
- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am
Bedankt. De auto stond 8 maanden terug te koop op internet, niet heel lang en de advertentie verdween ook snel. Ik had het nummer van de verkoper opgeschreven ergens en vorige maand gebeld. Toen bleek dat de auto niet verkocht was destijds, dus kon ik mijn slag slaan!
Er zijn wel wat aandachtspunten hoor, blijft toch 13 jaar oud. 3 parkeerdeukjes aan de bestuurderskant die me behoorlijk storen, dus die wil ik eigenlijk zsm laten uitdeuken zonder spuiten. Verder is er denk ik voorheen te fanatiek gepoetst, want je ziet vrij uitgebreid de bekende swirls, met name op de motorkap en achterklap.
Er zijn wel wat aandachtspunten hoor, blijft toch 13 jaar oud. 3 parkeerdeukjes aan de bestuurderskant die me behoorlijk storen, dus die wil ik eigenlijk zsm laten uitdeuken zonder spuiten. Verder is er denk ik voorheen te fanatiek gepoetst, want je ziet vrij uitgebreid de bekende swirls, met name op de motorkap en achterklap.
[quote="RobertoVTI"]Heb nog een mooie KW variant 1 set liggen.... zou 'm mooi staan iets lager.... ]
Mods zullen er wel komen, voorlopige plannen:
- Motorruimte optisch goed onderhanden nemen
- K&N Typhoon intake
- Eventueel verlagen, weet ik nog niet zeker.
- Andere (lichtgewicht) velgen, in NH-0 laten spuiten
- Remklauwen rood spuiten
- Nieuwe matten
- Metertjes; oliedruk, -temp in ieder geval.
- Takata gordels
De stadslichtlampjes wil ik vervangen voor witte kleur (nu gelig). Hetzelfde met de mistlampen.
Zijn er opties voor heldere koplampen, naast de vele aftermarket lampen? Het zou mooi zijn als de xenon beter tot uiting komt met heldere koplampen.
Mods zullen er wel komen, voorlopige plannen:
- Motorruimte optisch goed onderhanden nemen
- K&N Typhoon intake
- Eventueel verlagen, weet ik nog niet zeker.
- Andere (lichtgewicht) velgen, in NH-0 laten spuiten
- Remklauwen rood spuiten
- Nieuwe matten
- Metertjes; oliedruk, -temp in ieder geval.
- Takata gordels
De stadslichtlampjes wil ik vervangen voor witte kleur (nu gelig). Hetzelfde met de mistlampen.
Zijn er opties voor heldere koplampen, naast de vele aftermarket lampen? Het zou mooi zijn als de xenon beter tot uiting komt met heldere koplampen.
Ik dacht van het weekend de mistlampen te vervangen, maar wat een rotplek hebben de bouten hiervan. Via de grill moet je met een sleutel de bout losdraaien, en dan maar hopen dat ie niet van de sleutel afvalt! Welke sleutel gebruiken jullie hiervoor? Ik heb gewoon een standaard dopsleutelset. Hoe voorkom je dat de bout er niet afvalt?
Re: ITR#1882 --> ITR#5804 --> ATR#41/50
Mooi dat alles goed gaat. Nog dingen aan de Fireblade veranderd?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007