Wat doen jullie? Werk/school?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
Binkie180
Posts: 28
Joined: Sun Aug 23, 2009 3:29 pm

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by Binkie180 »

Ik ben al weer 3 jaar gewoon soldaat bij de 11 Afdeling Rijdende Artillerie. (Die gasten met die gouden pakjes die op prinsjesdag op het Malieveld staan te knallen)

Momenteel zit ik met mijn reet op Curacao voor de missie Compagnie in de West. Daarvoor heb ik met de Pantserhouwitser 2000 gewerkt, en als ik terug kom gaan we ivm de reorganisatie aan de slag met de 120mm mortier.
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by Vtequila »

Binkie180 wrote:Ik ben al weer 3 jaar gewoon soldaat bij de 11 Afdeling Rijdende Artillerie. (Die gasten met die gouden pakjes die op prinsjesdag op het Malieveld staan te knallen)

Momenteel zit ik met mijn reet op Curacao voor de missie Compagnie in de West. Daarvoor heb ik met de Pantserhouwitser 2000 gewerkt, en als ik terug kom gaan we ivm de reorganisatie aan de slag met de 120mm mortier.


Cool man!
- Rise 'n Shine! -
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by V-tje integra »

auto technieker bij huyndai! maar krijgen alle merken over de vloer :-)
bertje
Posts: 169
Joined: Sat Feb 25, 2012 3:01 pm

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by bertje »

10 "mooie" jaren lasser/monteur :?: :dunno: :D
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by JDMTEG »

bertje wrote:10 "mooie" jaren lasser/monteur :?: :dunno: :D

aha... ook een lasser.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by JDMTEG »

Na 21jaar als lasser gewerkt te hebben ga ik vanaf volgende maand geheel iets anders doen. Alhoewel een klein beetje lassen er nog wel bij gaat zijn. Vorig jaar heb ik ook geprobeerd er binnen te raken maar nu is het dan zo ver.

Vanaf half juni ga ik met het Formule1 circus mee om telkens het circuit klaar te stomen voor elke Grand Prix. Mijn eerste GP wordt die van Engeland en erna volgen er nog 10 (niet allemaal dus)
met op het einde van dit seizoen uiteraard Austin Texas.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by Ray1990 »

JDMTEG wrote:Na 21jaar als lasser gewerkt te hebben ga ik vanaf volgende maand geheel iets anders doen. Alhoewel een klein beetje lassen er nog wel bij gaat zijn. Vorig jaar heb ik ook geprobeerd er binnen te raken maar nu is het dan zo ver.

Vanaf half juni ga ik met het Formule1 circus mee om telkens het circuit klaar te stomen voor elke Grand Prix. Mijn eerste GP wordt die van Engeland en erna volgen er nog 10 (niet allemaal dus)
met op het einde van dit seizoen uiteraard Austin Texas.


Dat is wel cool!

Ik ben zelf Service technicus brandmeldinstallaties (2011 tot heden) bij Tyco, hiervoor elektromonteur (3 jaar) bij Van Dorp installaties.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Cool! Wat zullen je werkzaamheden zijn?
Dickiecrx-vt
Posts: 187
Joined: Tue Apr 03, 2007 12:05 pm

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by Dickiecrx-vt »

Ben eerste automonteur met APK.

Heb 7 jaar bij een Honda dealer gewerkt en werk nu ook 7 jaar bij een Toyota dealer.
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by JDMTEG »

Jo& wrote:Cool! Wat zullen je werkzaamheden zijn?


Alle reclame langs het circuit tot en met de bordjes die de gridgirls vasthouden komt van onze firma.
Met ander woorden, ongeveer per circuit zo een 10.000m² reclame plaatsen. Niet alleen de panelen plaatsen maar ook de reclame die op de grond geschilderd is komt van bij ons.
En na de race alles afbreken natuurlijk. :-)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Lache!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Wat doen jullie? Werk/school?

Post by JDMTEG »

Jo& wrote:Lache!

...en plezier maken, en veel race's zien. Maar ook hard werken. :-)
Post Reply