HaRdCoRe-WeZ: Exit EE8, welcome EP3.
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
HaRdCoRe-WeZ: Exit EE8, welcome EP3.
Mogguh allemaal!
Ik ben Wesley, en ben 23 jaren jong. Kom uit hetzelfde stadje als Sander (VTECCIE), en ben redelijk maf van Honda's. :-)
Ik lees hier al een tijdje mee op dit forum, en dat is niet zomaar. Wil ooit, ja ooit in een verre toekomst, een Integra Type-R bezitten.
Momenteel moet ik het doen met 2 andere Honda's.
Over de auto:
Over de auto:
Algemeen
-Merk: Honda
-Type: CRX EE8
-Bouwjaar: 1991
-Bijzonderheden: Orgineel Nederlands
-Kleur: NH-565 Grand Prix White
Motorisch
-B16A1
-B16A2 kleppendeksel
-CAI
-Big Bad K&N
-TCC lichtgewicht vliegwiel
-Invida Cat-Back
-RVS Katvervanger
-Energy Suspension PU Motor Mount Inserts
Interieur
-Raid sportstuur
-NRG Quick Release stuurnaaf
-STB Racing Shortshifter
-MOMO Carbon Gearknob
-Sabelt 3" 4-punts
-Sparco EVO2 Plus kuipstoelen
Exterieur
-Repaint in 2004 (White)
-Xenon 8000k
Onderstel
-AEZ 15" (Winter)
-Pirelli W 210 Snowsport 195/50R15 (Winter)
-Rota Grid 16" (Zomer)
-Toyo Proxes T1-R 195/45R16 (Zomer)
-D2 Schroefset
-PU Bushings Front
-Brembo Max Front
-Ferodo DS2500 Front
Wil nog een en ander aanpassen, maar dat komt heus wel goed :twisted:
Ow jah, de andere Honda is een CBR900RR Fireblade uit 1997 :twisted:
Auto net opgehaald:
Paar pics van de auto met Chiel Bos veren, geen Koni's, geen Xenon:
KLIKKIE
Xenon:
En zoals ie er nu bij staat:
Mijn andere Honda:
Ik ben Wesley, en ben 23 jaren jong. Kom uit hetzelfde stadje als Sander (VTECCIE), en ben redelijk maf van Honda's. :-)
Ik lees hier al een tijdje mee op dit forum, en dat is niet zomaar. Wil ooit, ja ooit in een verre toekomst, een Integra Type-R bezitten.
Momenteel moet ik het doen met 2 andere Honda's.
Over de auto:
Over de auto:
Algemeen
-Merk: Honda
-Type: CRX EE8
-Bouwjaar: 1991
-Bijzonderheden: Orgineel Nederlands
-Kleur: NH-565 Grand Prix White
Motorisch
-B16A1
-B16A2 kleppendeksel
-CAI
-Big Bad K&N
-TCC lichtgewicht vliegwiel
-Invida Cat-Back
-RVS Katvervanger
-Energy Suspension PU Motor Mount Inserts
Interieur
-Raid sportstuur
-NRG Quick Release stuurnaaf
-STB Racing Shortshifter
-MOMO Carbon Gearknob
-Sabelt 3" 4-punts
-Sparco EVO2 Plus kuipstoelen
Exterieur
-Repaint in 2004 (White)
-Xenon 8000k
Onderstel
-AEZ 15" (Winter)
-Pirelli W 210 Snowsport 195/50R15 (Winter)
-Rota Grid 16" (Zomer)
-Toyo Proxes T1-R 195/45R16 (Zomer)
-D2 Schroefset
-PU Bushings Front
-Brembo Max Front
-Ferodo DS2500 Front
Wil nog een en ander aanpassen, maar dat komt heus wel goed :twisted:
Ow jah, de andere Honda is een CBR900RR Fireblade uit 1997 :twisted:
Auto net opgehaald:
Paar pics van de auto met Chiel Bos veren, geen Koni's, geen Xenon:
KLIKKIE
Xenon:
En zoals ie er nu bij staat:
Mijn andere Honda:
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
Ik reed nog achter je vanmiddag maar uiteraard zag je het weer niet...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
Nee in de ITR, er zat één auto tussen. Ik ging bij het tankstation rechtsaf richting het winkelcentrum en jij ging rechtdoor richting huis.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
TY.
Vandaag de auto gecleaned (in de zin van schoonmaken) en in de was gezet. Mooi wit is niet lelijk. Verdere updates zijn de Brembo Max schijven met Ferodo DS2500 blokken aan de voorkant. Yup, dat remt al een stuk beter. Nu nog Goodridge remleidingen, en dan ben ik weer blij. Maar eerst nog PU motor mount inserts.
HIER KLIKKIE DOEN
Vandaag de auto gecleaned (in de zin van schoonmaken) en in de was gezet. Mooi wit is niet lelijk. Verdere updates zijn de Brembo Max schijven met Ferodo DS2500 blokken aan de voorkant. Yup, dat remt al een stuk beter. Nu nog Goodridge remleidingen, en dan ben ik weer blij. Maar eerst nog PU motor mount inserts.
HIER KLIKKIE DOEN