Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Wat is het voordeel van een 5lug conversie? stabieler? kan meer krachten hebben?
Nana korobi ya oki
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

ophanging van een ITR op een andere auto zetten
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

kan meer krachten hebben etc... aan het eind van de dag? Marcell vind het gewoon pimp! (en gelijk heeft ie, LOL)
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Hij heeft één bout meer, dus dan is hij toch zwaarder? :twisted: :razz:
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Je bent op de verschillende forums iedere keer de foto´s vergeten te plaatsen... :lol:
ToyZ
Posts: 299
Joined: Fri Dec 15, 2006 7:56 pm

Post by ToyZ »

Oude liefde roest niet.
Arghh, wat mis ik mijn oude liefde......
De civic's van dit type blijven me toch erg aantrekken.

Mzzl,

Tommy
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ah ok, lol

mij ook Toyz! eens EE9 altijd EE9
Nana korobi ya oki
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

RedSun wrote:Ah ok, lol

mij ook Toyz! eens EE9 altijd EE9
Heb jij nog foto's van je oude liefde? :D
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

uhmm ja die heb ik wel ergens ja.... moet alleen ff zoeken (zit nu op mijn werk)
Nana korobi ya oki
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

RedSun wrote:uhmm ja die heb ik wel ergens ja.... moet alleen ff zoeken (zit nu op mijn werk)
Please do :)
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

RedSun wrote:uhmm ja die heb ik wel ergens ja.... moet alleen ff zoeken (zit nu op mijn werk)
Please do :)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ze komen na het weekend helaas, was gisteravond laat thuis en van het weekend ben ik er niet.
Zag gisteren op de RDW site dat hij nog steeds rond rijdt, toen ik hem verkocht stond hij op 236.00 km. En dat is 3 jaar geleden.

Misschien heb je hem weleens gezien, rode EE9 met witte superturismo's en 4x dtm uitlaat van EPS.

Zal die foto's volgende week is opzoeken
Nana korobi ya oki
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

RedSun wrote:Ze komen na het weekend helaas, was gisteravond laat thuis en van het weekend ben ik er niet.
Zag gisteren op de RDW site dat hij nog steeds rond rijdt, toen ik hem verkocht stond hij op 236.00 km. En dat is 3 jaar geleden.

Misschien heb je hem weleens gezien, rode EE9 met witte superturismo's en 4x dtm uitlaat van EPS.

Zal die foto's volgende week is opzoeken
Foto's ooit nog gevonden? :lol:
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Update:

Mijn nieuwe stoelen zijn binnen (Thanks PJ!). Deze zijn het geworden: Recaro SPA Wegen 2,88 kilo per stuk! :shock: :twisted:
Image

Image

Image

Image

Echt niet normaal hoe licht die dingen zijn, weegt helemaal niks. Nu nog rails aan laten passen en dan kunnen ze erin (ware het niet dat mijn auto waarschijnlijk begin volgend jaar als trouwauto mag fungeren, dus tot die tijd blijft de achterbank sowieso). Volgens mij is het wel een kicken combinatie samen met de Takata's en een rolkooi.

- JDM P30 ECU voor de OBD1 conversie
- PU motorsteunen
- 2 Volk Racing TE 37 16" velgen, alvast in de ITR steek: 5x114.3

Binnenkort te doen: meters inbouwen (nog steeds ja!), motor reinigen, oliewissel en kleppen stellen.

Greets Marcell
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

nice!!!
ToyZ
Posts: 299
Joined: Fri Dec 15, 2006 7:56 pm

Post by ToyZ »

Zo Marcell je laat er geen gras over groeien.
Dat gaat er vast mooi uitzien om nog maar niet te hebben over het functionele.
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Damn lookin good
En over functioneel, ben je van plan de hele tijd te hoeken ofso :P die stoelen krijg je gewoon kleine billen door zo strak zit je :P . Maar mooie plannen hoor!
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Knite Force wrote:
RedSun wrote:Ze komen na het weekend helaas, was gisteravond laat thuis en van het weekend ben ik er niet.
Zag gisteren op de RDW site dat hij nog steeds rond rijdt, toen ik hem verkocht stond hij op 236.00 km. En dat is 3 jaar geleden.

Misschien heb je hem weleens gezien, rode EE9 met witte superturismo's en 4x dtm uitlaat van EPS.

Zal die foto's volgende week is opzoeken
Foto's ooit nog gevonden? :lol:


:o ops: uhmm helemaal vergeten haha... meteen f herinnering in mijn fone zetten.

Verder: VETTE UPGRADES!!! Erg netjes!
Nana korobi ya oki
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Thanks all. Ik hoop straks op een prettige communicatie met de auto dmv mijn achterwerk.... :lol: De stoelen, gordels, schroefset en PU bushings zullen hier wel zorg voor dragen denk ik....

En ik mik nog steeds op een setje Spoon bougiekabels :twisted: Kurt heeft nog een kevlar bougiekabelafdekkapjeplaatjedingetje voor me op de plank liggen... Kan ik dat ook weer van mijn lijstje afstrepen (een lijst zo lang als een rol behang ondertussen lol).

Over Spoon gesproken: zag laatst ergens een setje Spoon camgears te koop staan. Ik weet/wist niet of Spoon ze ook daadwerkelijk geproduceerd heeft of dat het imitatie is?

Greets Marcell
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Sick.. mooiste stoelen ever btw!

Hou wel van de, enigsinds vierkante, bovenkant.
Post Reply