Genesis Coupe Type RS (Turbo wederomgereed up-and-running!)
Genesis Coupe Type RS (Turbo wederomgereed up-and-running!)
Even voorstellen, ik Genesis aangenaam,
Ben sinds +/- 4 jaar bezig met de hobby (die zo onderhand wel wat uit de hand isgelopen :roll: ), ik ben er ingerold door ooit eens met R.J. van TCC mee te rijden, t*ring wat ging dat ding af :shock: .
Mede met behulp van andere jongens (Frank, Marcello, R.J. ect) is mijn coupe geworden tot wat hij nu is, en rij ik niet met Turbo of S.C. vooral door Frank en Marcello, dit mbt de gedachte van Honda achter de N.A. voor de Honda.
Maar dit wil niet zeggen dat er dan geen leuke dingen meer mee zijn te doen :wink:
De Civic Coupe zoals hij totnu toe is:
-Buitenkant is nog origineel met uitzondering van de Lexus achterlichten.
-Motor B16A2, JDM-CTR nokkenassen, ITR klepveren, AEM verstelbare Camgear, benz.druk regelaar, TCC chip, lichtgewicht pullies, lichtgewicht vliegwiel, ITR koppeling + drukgroep, diverse Tenzo rood geanodiseerde covers (6 stuks) en in de versnellingsbak LSD :twisted:
-Cold air + extension, DC-Sport 4-2-1, Catvervanger, Dikke RVS tussenpijp 60mm, Magnum Sprint einddemper.
-Apex verlagingsveren, Koni adjustables, alle ophangrubbers vervangen voor Energy suspension, 4 veerpootbruggen, Swaybar stabilisatiestangenset, verstelbare Camgear op de achterwielen, lichtgewicht 16" Lenzo met Michelin MMX 205-45-16.
-Achter de remmen van de ITR, voor de High-Spec 4-zuigerremklauwen met 310 mm gesleufde schijven met Ferodo 2500
-Interieur: middenconsole A-pex-I-Vtec, raamstijl Oilpressure, oiltemperature en Air fuel ratio,versnellingspook en remhendel van Tenzo rood geanodiseerd, leren Type-R bekleding leer/alcantara.
-ICE de gebruikelijke rommel/herrie
mvgr Genesis
p.s. ik zal nog wel het 1 en ander vergeten zijn, maar in grote lijnen is dit het wel.
Ben sinds +/- 4 jaar bezig met de hobby (die zo onderhand wel wat uit de hand isgelopen :roll: ), ik ben er ingerold door ooit eens met R.J. van TCC mee te rijden, t*ring wat ging dat ding af :shock: .
Mede met behulp van andere jongens (Frank, Marcello, R.J. ect) is mijn coupe geworden tot wat hij nu is, en rij ik niet met Turbo of S.C. vooral door Frank en Marcello, dit mbt de gedachte van Honda achter de N.A. voor de Honda.
Maar dit wil niet zeggen dat er dan geen leuke dingen meer mee zijn te doen :wink:
De Civic Coupe zoals hij totnu toe is:
-Buitenkant is nog origineel met uitzondering van de Lexus achterlichten.
-Motor B16A2, JDM-CTR nokkenassen, ITR klepveren, AEM verstelbare Camgear, benz.druk regelaar, TCC chip, lichtgewicht pullies, lichtgewicht vliegwiel, ITR koppeling + drukgroep, diverse Tenzo rood geanodiseerde covers (6 stuks) en in de versnellingsbak LSD :twisted:
-Cold air + extension, DC-Sport 4-2-1, Catvervanger, Dikke RVS tussenpijp 60mm, Magnum Sprint einddemper.
-Apex verlagingsveren, Koni adjustables, alle ophangrubbers vervangen voor Energy suspension, 4 veerpootbruggen, Swaybar stabilisatiestangenset, verstelbare Camgear op de achterwielen, lichtgewicht 16" Lenzo met Michelin MMX 205-45-16.
-Achter de remmen van de ITR, voor de High-Spec 4-zuigerremklauwen met 310 mm gesleufde schijven met Ferodo 2500
-Interieur: middenconsole A-pex-I-Vtec, raamstijl Oilpressure, oiltemperature en Air fuel ratio,versnellingspook en remhendel van Tenzo rood geanodiseerd, leren Type-R bekleding leer/alcantara.
-ICE de gebruikelijke rommel/herrie
mvgr Genesis
p.s. ik zal nog wel het 1 en ander vergeten zijn, maar in grote lijnen is dit het wel.
He Rob, eindelijk het forum gevonden. Welkom!
Je bent overigens je motor vergeten.
Je bent overigens je motor vergeten.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:He Rob, eindelijk het forum gevonden. Welkom!
Je bent overigens je motor vergeten.
Hoi Vteccie (Sander?!)
Hoezo mijn motor vergeten, ik heb toch mijn B16A2 genoemd, toch? :roll:
Of bedoel je mijn Motorfiets, en zo ja welke van de 2 (Yamaha FZR 1000 exup genessis of Honda CB 750 F1).
Leuke site overigens, ook een hoop bekende jongens uit het Honda circuit, positieve mentaliteit hier, houden zo.
Groet Genesis
En in de nabije toekomst (lente/zomer 2006) wil ik wel eens mee met jullie van dit forum op het circuit, om te leren en wat Gaskleppie me heeft geleerd om dat toe te passen :wink:
genesis wrote:(Sander?!)
Correct!
Wat reed je rustig een paar weken geleden op de A15 toen ik je voorbij kwam.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:genesis wrote:(Sander?!)
Correct!
Wat reed je rustig een paar weken geleden op de A15 toen ik je voorbij kwam.
Ha die Sander,
Ja weet je als ik met de Honda rij dan rijdt ik meestal kortstondig heel hard, en dan meestal nog accelererend, of op een bochtig stukje circuit. (stukje bij Jim weet je wel 2 rotondes bij Ikea)werelds stukje voor de LSD. :slaan:
En vlak voor dat je voorbij kwam had ik de auto flink de sporen gegeven, maar ja je weet het he, dan meteen van het gas af en even goed opletten of er geen stille auto van de politie op je hielen zit.
Groet Genesis
P.s.: ik had me laatst toch een ervaring op de Yamaha (150 pk) met een Golf :shock: niet te geloven
Re: re
vtecman wrote:hey genesis ik ben t maatje van die gozer met die paarse VTi waarmee je naar nurbugring was geweest jaar of 2 geleden.. ik had toen ook een blauwe vti van 97 herriner je t nog?
greetz
Ha, ik weet het weer, muntje is gevallen,
Genesis
P.s.: ik had me laatst toch een ervaring op de Yamaha (150 pk) met een Golf Geschokt/Shocked niet te geloven
Ik las het op EM...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm