roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

mr. X wrote:Had je geen problemen met het boren van de gaatjes? Zelf vond ik ze op een onmogelijke plaats zitten om gemakkelijk met een boor machine bij te kunnen.

Het staat erg goed, met een mooie nieuwe/schone mattenset oogt dat verschrikkelijk mooi 8)


Het boren van de gaten is inderdaad een 'uitdaging'. Het maakt het lastig omdat de pedalen volgens mij van hoge sterkte staal zijn, het oppervlak niet vlak is en de locatie niet echt gemakkelijk te bereiken is. Echter na wat uitvijlen van de gaten paste het uiteindelijk toch.
AllGo
Posts: 405
Joined: Tue Jun 19, 2007 2:04 pm

Post by AllGo »

roblom wrote:Eindelijk een van mijn OEM goodies gemonteerd.


Zijn die per stuk te bestellen of alleen als set?
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Pak een kleine boormachine , wat tay ripjes heen en weer knuppen en engelen geduld met een nieuw scherp boortje , dan komt het helemaal goed.

Nice upgrade!

@AllGo; Alleen als set leverbaar.
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by roblom »

roblom wrote:Een hoop mensen zullen mij waarschijnlijk wel kennen van decrxgarage.nl en zal jullie vast wel eens lastig vallen met wat CRX gebrabbel.

Sinds april ben ik in het bezit van een Zwarte Integra Type R uit 1999.
Hij is geimprteerd vanuit belgie en heeft inmiddels 73.000 km op de teller.
Verder is hij op de radio na helemaal standaard, zodra daar verandering in is gekomen dan laat ik het weten :D

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Mijn vorige auto
Image


pff dat is lang geleden...
Nu ruim 10 jaar later en 164.000 km verder heb ik na lang beraad (met mezelf) besloten dat het nu tijd is om een ander baasje voor hem te zoeken. Voor deze beslissing was het plan om de punten die de tand des tijd op hem achter gelaten heeft te verhelpen. Maar mede doordat er de laatste maanden twee nieuwe liefdes bij gekomen zijn en de ITR al bijna net zo lang stil staat heb ik besloten om hem binnenkort te koop te zetten. Hierbij hoop ik ten zeerste dat mijn eerdere plan alsnog word uitgevoerd maar dan door iemand anders die er wel de tijd voor heeft.
De eerste liefde is mijn tweede zoon Luka, daarnaast heb ik ook een materialistische liefde gevonden in een Infiniti G37S (ook wel bekend onder de naam Nissan Skyline 370GT). Ondanks de gelijksoortige lijnen, de kleur en de coupe carrosserie vorm is het een compleet andere auto. Vol met geluidsdempende materialen en luxe, maar ach ik ben tenslotte ook geen 18 meer.

Fototje voor de liefhebber
Image
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by Jo& »

Gefeliciteerd met je zoon!

En aparte auto die Infiniti, zie je niet veel volgensmij.
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by roblom »

Bedankt Jo&, zijn er inderdaad niet veel van. Van deze variant zijn er 52 geregistreerd in Nederland.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by LaurenZ »

Erg gaaf ding !
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by Jo& »

Mooie wagen heel wat anders wat zijn de specs?
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by roblom »

3,7L DOHC 24 valve V6 VVEL (vergelijkbaar met VTEC maar dan continue elektrisch gestuurd)
330pk @ 7000 rpm
367nm @ 5200 rpm
6 versnellingen handgeschakelde RWD

Alles elektrisch o.a.
- Keyless entry
- Elektrische stoelen met verwarming (met geheugen)
- Compleet elektrisch verstelbare stuurkolom (met geheugen)
- Elektrisch schuif-kantel dak
- Xenon met LED
- Cruise control
- Bose sound system (6 speakers)
- VDC
- TCS
- 19" velgen (origineel)
- Invidia G2 catback

Kwa uiterlijk lijkt hij in grote lijnen wat op de Integra echter is het een compleet andere auto. Is veel zwaarder (1580kg) en dus veel minder lichtvoetig dan de ITR maar je "voelt" de auto net als de ITR erg goed. Stuurt voorspelbaar en strak (variabele stuurbekrachtiging). En een B18C6 met Mugen twinloop klinkt goed maar valt in het niet bij het geluid van deze VQ37VHR met Invidia.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: roblom (decrxgarage) (Update pagina 4)

Post by Jo& »

Lijkt me idd een fijne wagen, mooie specs.
Post Reply