Off-topic Supra nonsense

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Cakey
Posts: 102
Joined: Sun Apr 10, 2005 6:51 pm

Post by Cakey »

Als ik jou was had ik allang 2 supra's voor de deur staan, het geld wat je er aan uitgeeft... en je moet alles onwijs onderhouden, anders gaat het fout...

Supra standaard al 330 pk, achterwiel aandrijving, schroef daar een turbo op en je hebt genoeg power, een haast unieke auto in NL én status :wink:

Ik had het wel geweten...
Image
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Cakey wrote:Als ik jou was had ik allang 2 supra's voor de deur staan, het geld wat je er aan uitgeeft... en je moet alles onwijs onderhouden, anders gaat het fout...

Supra standaard al 330 pk, achterwiel aandrijving, schroef daar een turbo op en je hebt genoeg power, een haast unieke auto in NL én status :wink:

Ik had het wel geweten...


....Maar dan heb je wel een Toyota :o ops: en geen Honda, en met een blok van een ITR val je op dit forum niet helemaal uit de toon, ook al zit het in een CRX. Had een Toyota Supra standaard al geen Turbo(s)?
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

er zijn verschillende versies
Cakey
Posts: 102
Joined: Sun Apr 10, 2005 6:51 pm

Post by Cakey »

Je hebt een Supra met Twinturbo ja, maar dan nog, ik zie het zo fout gaan met dat blok en turbo, zou echt megazonde zijn vind ik...

Daarom misschien een safere way en gaan voor een supra? En ga mij nu niet vertellen dat een Supra niks heeft qua uitstraling of status :wink:
Image
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

je zou willen dat je dat blok in je crx had liggen,een supra is 10x niks.
gaat helemaal goed komen harm,als hij terug is dan zie ik je wel verschijnen hier :D
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Cakey wrote: en gaan voor een supra


NSX kan ook nog. En daar kun je HELE leuke dingen mee doen. Kijk maar naar de auto van de vader van Dimer 8) .
Post Reply