benzinedrukregelaar, ecu ITR
Posted: Sun May 08, 2005 12:37 pm
Aloha,
Nu mijn intake en tb van de itr werkend op mijn b16a2 zit, vroeg ik mij nog wat af...
Ik las op hondarevolutions dat een itr fpr een hogere druk heeft dan die van de b16
Verstandig om in mijn situatie ook die van de itr te nemen, of zit er helemaal geen verschil in?
Tevens vroeg ik me (elke dag :wink: ) af wat te doen met de ecu, wanneer de itr nokkenassen ook geplaatst zijn. Nu dacht ik gister of een ecu (ecm) van een obd2 itr (2000-> ???) ook goed en veilig zijn werk kan doen op mijn setup? Het zal niet plug&play zijn en tevens heb ik nog nooit gehoord dat een b16 op itr ecu draait...
grtn
Marcel
Nu mijn intake en tb van de itr werkend op mijn b16a2 zit, vroeg ik mij nog wat af...
Ik las op hondarevolutions dat een itr fpr een hogere druk heeft dan die van de b16
think ITR's are 42-43 psi and VTi ones are 39psi
Verstandig om in mijn situatie ook die van de itr te nemen, of zit er helemaal geen verschil in?
Tevens vroeg ik me (elke dag :wink: ) af wat te doen met de ecu, wanneer de itr nokkenassen ook geplaatst zijn. Nu dacht ik gister of een ecu (ecm) van een obd2 itr (2000-> ???) ook goed en veilig zijn werk kan doen op mijn setup? Het zal niet plug&play zijn en tevens heb ik nog nooit gehoord dat een b16 op itr ecu draait...
grtn
Marcel