hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)
Ik ben Anthony <aka> hardcorehonda <aka> fatbastard.
Dit is mijn huidige honda.
een 94er civic coupe.
grootste passie... japanse auto's
Via een tunings-shop (algemeen bekend welke) ben ik in contact gekomen met TEE, goose en Revlimmiter.
Allemaal gasten met een enorme passie voor de performance kant van het auto rijden.
Wij konden onze draai niet vinden op de huidige nederlandse fora en zijn daarom Hondaperformance begonnen.
Hier wat gegevens van de auto + toekomstplannen.
94er civic coupe
Exterior modifications
- Antenna removed
- Delocked doorhandles
- all moldings/mirrors painted
- OEM front lip painted
- Painted the car NH0
- ITR 15" enkei wheels (13 Lbs)
- Buddyclub specII
- 2,5 highflow RACE cat
- 6000K HID system (defect...verwijderd)
Engine Modifications
- B16b TYPEr Engine
- B18c6 TypeR exh maniflold
- B18c6 TypeR r-cover
- B18c6 TypeR airbox
- Hondata S300 p28ecu
- PLX SM-AFR wideband
Interior (UNDERCONSTRUCTION)
- Battery relocated to the trunk
- Delsol seats
- new ITR floormats
- TypeR style shiftknob
- Defi link control unit II v2.0
- Defi link meter 52mm oilpress
- Defi link meter 52mm oiltemp
- PLX DM-5 AFR 52mm slimline meter
- OEM TyperR shiftboot
- Momo steeringwheel
Misc
- Integra typer R mainbrakebooster + Brakecilinder
- Custom brakecilinder lines
- braided brakelines BF-G
- Integra typer R 5 lug conversion
- Integra typer R front and rear Brakes
- Password JDM 3 point strutbrace
- A-spec racing chasisbrace
- Integra typer R Rear swaybar
- Tein type Flex 16steps bound/rebound
Caraudio
All audio removed
Future modifications
- Tein EDFC
- Typer gearbox
- "new" wheels
- Ferrodo brakepads
Some pics
Dit is mijn huidige honda.
een 94er civic coupe.
grootste passie... japanse auto's
Via een tunings-shop (algemeen bekend welke) ben ik in contact gekomen met TEE, goose en Revlimmiter.
Allemaal gasten met een enorme passie voor de performance kant van het auto rijden.
Wij konden onze draai niet vinden op de huidige nederlandse fora en zijn daarom Hondaperformance begonnen.
Hier wat gegevens van de auto + toekomstplannen.
94er civic coupe
Exterior modifications
- Antenna removed
- Delocked doorhandles
- all moldings/mirrors painted
- OEM front lip painted
- Painted the car NH0
- ITR 15" enkei wheels (13 Lbs)
- Buddyclub specII
- 2,5 highflow RACE cat
- 6000K HID system (defect...verwijderd)
Engine Modifications
- B16b TYPEr Engine
- B18c6 TypeR exh maniflold
- B18c6 TypeR r-cover
- B18c6 TypeR airbox
- Hondata S300 p28ecu
- PLX SM-AFR wideband
Interior (UNDERCONSTRUCTION)
- Battery relocated to the trunk
- Delsol seats
- new ITR floormats
- TypeR style shiftknob
- Defi link control unit II v2.0
- Defi link meter 52mm oilpress
- Defi link meter 52mm oiltemp
- PLX DM-5 AFR 52mm slimline meter
- OEM TyperR shiftboot
- Momo steeringwheel
Misc
- Integra typer R mainbrakebooster + Brakecilinder
- Custom brakecilinder lines
- braided brakelines BF-G
- Integra typer R 5 lug conversion
- Integra typer R front and rear Brakes
- Password JDM 3 point strutbrace
- A-spec racing chasisbrace
- Integra typer R Rear swaybar
- Tein type Flex 16steps bound/rebound
Caraudio
All audio removed
Future modifications
- Tein EDFC
- Typer gearbox
- "new" wheels
- Ferrodo brakepads
Some pics
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
almost typeR civic coupe (turbo)
He, jij hier?!?
Ze laten hier tegenwoordig iedereen toe!!!!Jij doet wat typeR-achtig met je onderstel en... hopla... ook hier te vinden! :lol:
Maar serieus, het is echt een vette bak!(heb op Assen ff gekeken)
brian.
Ze laten hier tegenwoordig iedereen toe!!!!Jij doet wat typeR-achtig met je onderstel en... hopla... ook hier te vinden! :lol:
Maar serieus, het is echt een vette bak!(heb op Assen ff gekeken)
brian.
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact:
wederom een kleine update...
gettostyle remmen vervangen.
nieuwe voorschijven en remblokken
Geen aftermarketspul, gewoon standaard (remt hard zat voor op straat)
Tevens hebben we de airbox aangepast met een coldair extension achtig idee.
De motor is nu merkbaar pittiger en accelereert behoorlijk sneller naar de 180kmh.
na de 190 (5e versnelling) is naar mijn idee de fut er behoorlijk uit.
ik denk dat de 2,5" highflow racecat toch niet zo highflow is als ik dacht of er moeten andere problemen met de motor zijn die zich uiten in een lagere topsnelheid.
Owjah en me rijstknippers zitten er ook weer in....
gemodificeerde resonatorboxbuis.. verhit en verbouwd.
touwtje is gebruikt om het verhitte plastick inelkaar te "wurgen" zodat het "gelast" is. (spiegellassen zou een naad in de buis maken)
gettostyle remmen vervangen.
nieuwe voorschijven en remblokken
Geen aftermarketspul, gewoon standaard (remt hard zat voor op straat)
Tevens hebben we de airbox aangepast met een coldair extension achtig idee.
De motor is nu merkbaar pittiger en accelereert behoorlijk sneller naar de 180kmh.
na de 190 (5e versnelling) is naar mijn idee de fut er behoorlijk uit.
ik denk dat de 2,5" highflow racecat toch niet zo highflow is als ik dacht of er moeten andere problemen met de motor zijn die zich uiten in een lagere topsnelheid.
Owjah en me rijstknippers zitten er ook weer in....
gemodificeerde resonatorboxbuis.. verhit en verbouwd.
touwtje is gebruikt om het verhitte plastick inelkaar te "wurgen" zodat het "gelast" is. (spiegellassen zou een naad in de buis maken)
-
- Posts: 294
- Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
- Contact: