ATR'S erg goedkoop momenteel!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

ATR'S erg goedkoop momenteel!

Post by CWATR »

Hallo allemaal,

er staat momenteel een ATR (nog steeds) te koop op de marktplaats voor 16.500 ......

Dat is toch erg goedkoop? Wat een afschrijving moet die gast hebben als-ie 'm voor die prijs verkoopt!

Die auto staat overigens al lange tijd te koop; het lijkt wel alsof hij dat ding aan de straatstenen niet kwijt kan!

Waarom liggen ATR's zo slecht in de markt? Zo'n auto moet toch makkelijk een redelijke prijs op kunnen brengen! (21.000 - 22.000)??

groeten.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik begrijp het ook niet echt. De ATR van Peter staat ook al maanden te koop en dat is toch echt een net ding.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Onbekend maakt onbemind denk ik.

Iedereen wil Golfjes, Civics, en wat dies meer zij, maar een sloep van een Accord? Ho maar!

De echte kenners weten wel beter! :wink:
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

:?

IvoG, zelfs de kenners (en die zijn er toch zat) zijn blijkbaar niet bereid om een normale prjs te bieden.

Zou het komen door goedkopere imports vanuit DL ?

groeten.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

De imports uit Duitsland zijn ook niet altijd 100% goed hoor. :idea:
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

komt omdat tegenwoordig niet iedereen ineens zoveel geld heeft liggen
heb de auto zelf ook een beste tijd te koop gehad (en nu al een paar weken geleden verkocht)

heb er wel veel interesse voor gehad maar ze kwamen allemaal met inruil aanzetten.
en niet met goedkope auto's maar met integra type R's vw golf 4 v5 enzovoort.
en ja daar kon ik niets mee.

heb op een gegeven moment er een bmw 325i van 92 op ingeruild met natuurlijk een beste bijbetaling van hun kant .
daar had ik misschien al een liefhebber voor dus durfde de gok te nemen.
en ja hoor bmw ingeruild zelfde dag naar die jongen gereden en direct verkocht.


trouwens die jongen die er 16500 voor vraagt heeft de auto al bijna anderhalf jaar te koop staan.
weet van mensen die naar die auto geinformeerd hebben dat de km stand meespeelde (hoog) en ook de staat van die auto
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

stoede wrote:komt omdat tegenwoordig niet iedereen ineens zoveel geld heeft liggen

trouwens die jongen die er 16500 voor vraagt heeft de auto al bijna anderhalf jaar te koop staan.
weet van mensen die naar die auto geinformeerd hebben dat de km stand meespeelde (hoog) en ook de staat van die auto

Twee hele goede punten Stoede!

Het zijn inderdaad economisch zware tijden voor sommigen, en de staat van de andere auto's is niet altijd even goed, ook al heben ze een Nederlands verleden en zijn ze alleen bij een Honda dealer onderhouden.
Soms doen dealers alleen dat, onderhoud, maar andere gebreken of mankementen sporen ze niet ongevraagd op. Ik ken een Honda dealer die binen een paar weken 3 ATR's had gekocht/ingeruild gekregen en weer heeft doorverkocht :idea:

Overigens, die specifieke auto waar wij het over hebben woont in een zijstraat (hooguit 300 meter afstand) van diezelfde dealer! Dat geeft wel wat om over na te denken nietwaar...? :wink:

Ik maak mij persoonlijk niet druk over waarom een andere ATR zolang of voor zo'n lage prijs te koop staat. Als ik zou verkopen zou ik gewoon mijn prijs stellen, en als iemand roept van "Maar ik zag een goedkopere" zou ik zeggen "Ga maar kijken dan, en als je die beter vindt dan de mijne, koop jij die toch?" :idea: :lol:

Je zou je ook niet druk moeten maken Eric, wij waren toch niet van plan om ooit onze ATR te verkopen toch? :wink: :lol:
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Zeg nooit nooit!

Post by CWATR »

Klopt IvoG!

Die auto doe ik zeker de eerste 6jaar niet weg...behalve als er een NSX voor in de plaats komt. En dan gaat-ie inderdaad niet voor een prikkie weg!

Stoede: goed te horen dat je 'm eindelijk hebt verkocht. In Duitsland kun je voor dat geld hele interessante auto's kopen ;-)

groeten.
Post Reply