parkeergarage RAI #@%#*^#

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

parkeergarage RAI #@%#*^#

Post by accordR alias AccordS »

ik ben vandaag naar de ETS geweest in de RAI, met het uitrijden uit de parkeergarage heb ik en nog 2 leden van de club schade opgelopen in de parkeergarage

ik en mijn maatje allebei de velgen beschadigt ( accord type-r )
en die andere zijn spiegel eraf gereden omdat zijn buurman zijn auto te dicht erop had gezet .

ik heb de uitrijd strook even op gemeten en die was 1.90 breed nu mijn auto heeft een buitenwerkse wielbasis van 1.82 breed , en ik moest er schijn inrijden dus aan allebei de zijde de velgen beschadigt. dit kan dus nooit!!!!!! weet iemand wat hier de eisen voor zijn?

bij de portier zijden ze lekker laks , moet je maar een standaard auto gaan rijden... echt ambtenaren taal :x

dit moest ik ff kwijt...... :(
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Ben ik ff blij dat ik met de trein ben gegaan, ik had al geen zin om met de ITR naar A'dam te gaan en hem dan vervolgens in een parkeergarage te zetten waar allemaal mafkezen lopen en mensen die niet veel waarde geven aan hun auto, om daar te gaan parkeren.

Het is toch een standaard auto zo'n ATR wat zeikt die vent nou!! !! !!

Dat wordt weer een duur rondje spuiter jammer genoeg.



SUC6.



Ereic.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Parkeergarage RAI en Velgen zijn inderdaad geen vrienden! :evil:

Toch is het mij 1 keer gelukt om met de ATR in en uit te rijden zonder schade (die ik later toch ergens in Frankrijk opliep - man, wat zijn de stoepranden daar soms hoog :evil: )

Ik denk niet dat je enige poot hebt om op te staan, aangezien de parkeergelegenheden op eigen terrein staan. Helaas :(
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

tsst, allemaal naar de rai geweest, en niet eens naar mij toekomen terwijl ik BINNEN stond op stand 31 bij SHowoffImports....

tsk tsk :wink:


Image


trouwens, mijn vriendin liep mee met de "girls' van showoff... was wel leuk, moest met iedereen op de foto haha...
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

ik heb je ITR wel gezien , maar ik ken je niet persoonlijk en we waren met een hele groep, die de pas er goed in hadden zitten :x

greets

p.s. je vriendin ben ik wel een paar keer tegengekomen.

Ik zie je Rosmalen wel. :lol: ( ik sta zelf binnen met mij del sol ( 2e auto ) bij ramentinten.nl )

en de accord staat buiten bij ramentinten.nl tuning club :wink:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Waarom sta jij niet gewoon waar je hoort?? Bij de Type-R club dus... :-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

dit heb ik expres gedaan om andere leden ook een kans te gunnen om bij ons op de stand te staan , ik heb vorig jaar overal gestaan.

Maar ik ben er wel het hele weekend, alleen ik sta binnen op de stand bij ramentinten, want ik heb een nieuw product met imitatie carbon voor interieur styling.

gr. :)
Post Reply