ok, nu de foto's van spruit!

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Wat een gedoe over spruitjes allemaal! :roll:

Met een bechamel saus zijn ze wel lekker hoor! :D
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

nog ff een mooie wallpaper gemaakt :)

Image
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Nyther wrote:
DC2-SPOON wrote:
Nyther wrote:
"DC2-SPOON":2nkquxjb wrote:Ziet er goed uit z'n Jim spruitstukkie, dan moet ik er ook maar gelijk een halen.




Eric.


néé anders ben ik niet meer cool 8)



Wees gerust, eerst moet ik nog me Spoonspiegels binnen krijgen en een andere dig fotocamera halen en dan de Spoon voorlip(als die past) en dan komt er een ander spruitstuk op dus dat duurt nog wel ff.



Eric.


haha geintje man :wink:[/quote:2nkquxjb]


JOH !!!!!!!!!!!!!!!

Oh dat wist ik niet :lol: :lol: .


Ziet er goed uit.




Eric.
Guest

Post by Guest »

zeer mooi man!!!
de spruit zal naarmate de tijd toch nog een blauw/goude kleur gaan krijgen door de warmte.
mijn achterste demper heeft zelfs een gouden kleurtje 8)
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

krijg hele kleine blauwe/paarse vlek op punt waar de pijpen in de bocht omlaag gaan ziet wel racy uit :D
Guest

Post by Guest »

Heel mooi spruitstuk idd, eerste foto's is het al een mooi gezicht, maar na het warm rijden (dat zal wel blazen geweest zijn :D ) :shock: wat een gaaf gezicht zo.

btw, hoe krijg jij je kleppendeksel zo mooi rood, bij mij is het op een of andere manier donkerder geworden, en ik krijg het er niet meer van af, tot nu toe. :(
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

integraR wrote:Heel mooi spruitstuk idd, eerste foto's is het al een mooi gezicht, maar na het warm rijden (dat zal wel blazen geweest zijn :D ) :shock: wat een gaaf gezicht zo.

btw, hoe krijg jij je kleppendeksel zo mooi rood, bij mij is het op een of andere manier donkerder geworden, en ik krijg het er niet meer van af, tot nu toe. :(


ligt aan de omstandigheden waarind e foto word gemaakt, als het grauw weer is dan neigt het al snel naar bordeaux donker rood, maar foto was gemaakt op dag dat de zon scheen ( vorige week ) en dan istie stukkie roder...
Post Reply