Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Spongerobie »

Beste Leden,

Gezien het geringe aantal Honda evenementen zullen wij kijken of we kunnen uitwijken naar een van onze buurlanden.

Een van de opties is Mimms Honda Day op het circuit van de Nurburgring.
De meeting welke vanuit het verenigd koninkrijk is komen overwaaien is na vorig jaar in Belgie geweest te zijn nu op de Nurburgring.
Dit zal plaats vinden op 4 augustus 2019 vanaf 10:00 tot 16:00

Naast de clubstands zijn er mogelijkheden om op het circuit te kunnen rijden, hier is vanuit mimms nog niets over bekend gemaakt maar wanneer wij hier meer over weten dan zullen we dit laten weten.

Als we genoeg leden bij elkaar krijgen om hier als club heen te gaan dan zullen we hier iets voor gaan organiseren dus geef je hieronder op.

Aanwezigen:

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Auto[/TD]
[TD]Clublid?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Spongerobie[/TD]
[TD]Accord CH1[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Vigiux[/TD]
[TD]Civic FN2[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ray[/TD]
[TD]Civic FA5/EP3[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kong[/TD]
[TD]Civic FD2[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pelle[/TD]
[TD]Civic EP3[/TD]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lucas[/TD]
[TD]Civic FK8[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marcel[/TD]
[TD]S2000[/TD]
[TD]Ja[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Petra[/TD]
[TD]Integra DC2[/TD]
[TD]Nee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Image
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
Kong
Posts: 2
Joined: Sun Aug 26, 2018 8:12 am

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Kong »

Ik heb al een hotel geboekt. Dus ben er bij! Weet echter nog niet of ik mijn auto wil showen of lekker verborgen in de parkeergarage achterlaat. Wil namelijk flexibel blijven qua even weg kunnen gaan.
User avatar
vigiux
Posts: 58
Joined: Tue Jul 28, 2015 12:52 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by vigiux »

Als goed is staat op mijn agenda!
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by RJB1988 »

Had toen ik de datum hoorde meteen een hotel geboekt. Ben er dus bij en zou graag bij de club aansluiten.
User avatar
Justin
Posts: 14
Joined: Wed Jul 11, 2018 6:19 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Justin »

als wij er als club bij zijn kom ik ook langs anders laat ik het voorbij gaan denk ik
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Spongerobie »

Mimms gaat dooorrr!!

We hebben een clubstand, mocht je mee willen laat dit weten zodat ik een overzicht heb van wie er mee zijn :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
MarcelFK2R
Posts: 3
Joined: Thu Aug 30, 2018 8:10 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by MarcelFK2R »

Spongerobie wrote:Mimms gaat dooorrr!!

We hebben een clubstand, mocht je mee willen laat dit weten zodat ik een overzicht heb van wie er mee zijn :)
Ik twijfel nog ik (en mijn vriendin) meegaan, zijn er nog genoeg plekken op de clubstand? Want kan wel zijn dat we last minute de beslissing nemen..haha
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Spongerobie »

Hoi [MENTION=22786]MarcelFK2R[/MENTION] ja we hebben nog plek op de stand, als je meewil moet er wel van te voren een clubticket worden aangeschaft dus zou niet te lang wachten met twijfelen :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
MarcelFK2R
Posts: 3
Joined: Thu Aug 30, 2018 8:10 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by MarcelFK2R »

Spongerobie wrote:Hoi @MarcelFK2R ja we hebben nog plek op de stand, als je meewil moet er wel van te voren een clubticket worden aangeschaft dus zou niet te lang wachten met twijfelen :)
Haha het zal een last minute besluit worden ben ik bang, ivm het slechte weer in NL komende week denk ik dat we richting Italië gaan rijden voor een weekje zon. Zit eraan te denken om het misschien te combineren en de ring als tussenstop te pakken...kan ik eventueel zelf een clubticket via de mimms site bestellen of gaat dat via de Type R club?
en jullie rijden zondagochtend gezamelijk die kant op of..?
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by Spongerobie »

MarcelFK2R wrote:Haha het zal een last minute besluit worden ben ik bang, ivm het slechte weer in NL komende week denk ik dat we richting Italië gaan rijden voor een weekje zon. Zit eraan te denken om het misschien te combineren en de ring als tussenstop te pakken...kan ik eventueel zelf een clubticket via de mimms site bestellen of gaat dat via de Type R club?
en jullie rijden zondagochtend gezamelijk die kant op of..?
Wat in jou geval het makkelijkst is om via de website nog een ticket te kopen:

https://www.mimmshondaday.com/product-p ... d-ticket-1

Ik weet alleen niet wat de verwerkingstijd is tussen de aankoop op de website en het ontvangst, ik heb het idee dat dit geen automatisch proces is namelijk.
Mocht je toch besluiten om te komen laat dit dan even weten dan kunnen we je meenemen in de whatsapp groep :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
MarcelFK2R
Posts: 3
Joined: Thu Aug 30, 2018 8:10 pm

Re: Mimms Honda Day Nurburgring | 04/08/2019

Post by MarcelFK2R »

Spongerobie wrote:Wat in jou geval het makkelijkst is om via de website nog een ticket te kopen:

https://www.mimmshondaday.com/product-p ... d-ticket-1

Ik weet alleen niet wat de verwerkingstijd is tussen de aankoop op de website en het ontvangst, ik heb het idee dat dit geen automatisch proces is namelijk.
Mocht je toch besluiten om te komen laat dit dan even weten dan kunnen we je meenemen in de whatsapp groep :)
Ik neem aan dat ik via de mail redelijk snel de tickets binnen heb..ik denk wel dat we gaan en zal kijken of ik de ticket(s) straks kan bestellen.
Ik zou zeggen, voeg me maar vast toe aan de WA-groep. Lucas/Kai hebben mijn nummer wel :)
Locked