Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep | 13/04/2019

User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep | 13/04/2019

Post by Lucas79 »

Beste Leden,

op 13 april 2019 is er net als vorig jaar een Dynoday bij Leo van Drie samen met de FK2/FK8 groep. We starten om 11:00u met de runs en deze lopen de hele dag door tot ongeveer 18:00u. We lunchen gezamenlijk en vanaf 18:00u is er een BBQ. Kortom een gezellige en nuttige dag voor iedereen die wel eens wilt weten wat de upgrades van afgelopen jaar hebben opgeleverd, of wat hun stock Type-R nog aan vermogen overheeft na jaren lang rijplezier. :-) Leo is heel open in de wijze waarop hij de afstellingen doet en zal ook ter plekke laten zien hoe het mappen werkt. (erg leerzaam!)

Het aantal runs is beperkt tot 15, dus geef je snel op. Uiteraard zijn partners, vrienden en vriendinnen ook van harte welkom. Afgelopen jaar was het ook voor de vrouw/vriendin van erg gezellig. :-)

De kosten voor deze superdag zijn als volgt:

Dynorun: € 45,00
Lunch + BBQ: € 17,50 (€ 4,00 lunch, 13,50 BBQ)


Opgeven is verplicht. Geef a.u.b. ook even aan of je iemand meeneemt.

Deelnemers:

- Lucas (+ Anna)
- Martin O.
- Marcel Lap
- Rob (OVB, alleen BBQ)
Deus Ex Machina!
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep

Post by Martin.O »

ik kom alleen en wil een run.
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep

Post by Martin.O »

niet bbq
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep

Post by Lucas79 »

Hoi Martin,

Leuk dat je erbij bent! Jammer dat je niet mee komt BBQ'en. Voor de lunch en drinken vragen we € 5,00 bijdrage.

Greetz en tot de ALV! :-)

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Dynoday bij Leo van Drie samen met FK2/FK8 groep | 13/04/2019

Post by Lucas79 »

Beste Clubleden,

Op dit moment zijn alleen Martin, Marcel en ik er van de club! Graag opgeven voor woensdag. We hebben nog 3 plaatsen vrij! (de rest is grotendeels allemaal FK2 & FK8, inclusief mijn Race FK2 met Sidepipe en steekvlammen :chuncky :) Als je geen run wilt doen, maar gewoon gezellig erbij wilt zijn, dat kan ook. De kosten voor de Lunch en BBQ staan apart weergegeven. Ik zou het erg mooi vinden als er wat meer clubleden komen. Zo vaak hebben we niet de kans om voor een klein bedrag een Dynorun te doen en te weten waar onze R momenteel staat.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
Locked