Kong en zijn FD2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Kong
Posts: 2
Joined: Sun Aug 26, 2018 8:12 am

Kong en zijn FD2

Post by Kong »

Kennelijk heb ik mij nog nooit voorgesteld hier op het forum. Dus bij deze een voorstelronde zonder foto’s. Want mijn laptop en tablet ik zeer zelden aan, dus kan niet de ouderwetse [img] code met link wat eindigt op jpg op het einde plaatsen hier met [ / img]

Ik ben Kong, 31 jaar en woon in Purmerend. Rijd al sinds 2007 Honda en op een kort uitstapje na (Tja.. Nissan Skyline), altijd Honda’s voor de deur gehad. Heb van alles gehad qua Honda’s. Maar dat is even niet belangrijk voor nu. Het gaat om de Type-R’s.

Heb afgelopen voorjaar mijn vorige twee Type-R’s verkocht om mijn droomauto te kopen. Een Championship White DC5 Type-R en Deep Bronze Pearl FN2 Type-R hebben ruimte moeten maken voor mijn huidige Type-R. Een Championship White FD2 Type-R.

Naast Honda’s, auto’s en autorijden schrijf ik graag blogs. Hoe kan het ook anders, uiteraard blog ik over auto’s.
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Kong en zijn FD2

Post by Spongerobie »

Welkom hier :)

Heb de fotos wel al her en der voorbij zien komen, wat blijft zon FD2 toch een geweldig mooie auto om te zien, misschien ooit als ik later groot ben..

Hoop hem binnenkort een keer in het echt te kunnen bewonderen :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Re: Kong en zijn FD2

Post by Ray »

Welkom hier!
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
User avatar
Djrik
Posts: 16
Joined: Wed Jun 13, 2018 8:05 am

Re: Kong en zijn FD2

Post by Djrik »

Welkom hier
s4mmi
Posts: 17
Joined: Mon Jul 07, 2014 12:08 am

Re: Kong en zijn FD2

Post by s4mmi »

Toch maar eventjes foto's uploaden, ik ben benieuwd :D
Post Reply