Nog even genieten snel afgelopen

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

Nog even genieten snel afgelopen

Post by remco »

Hallo gezellige luitjes,
Ik hoor en lees meer over (elektrische)zelfrijdende autoos,nu weer dat bmw met de nieuwste 7 serie die er aankomt,al volledig zelfstandig kan rijden op niveau 3,rond of net na 2020 komen er autoos met niveau 4.
Waarom een dure auto kopen,om er vervolgens niet zelf in te rijden? :confused: ,dat gezegd hebbende heb ik een hekel aan zulke berichten en wordt er knap chagrijnig van.
Het is niet anders dat dit snel wellicht over 5 tot 10 jaar werkelijkheid wordt en het dan snel verboden zal worden om zelf te rijden behalve op het circuit.
Nog maar even genieten van onze hondaas,en dan maar een andere hobby zoeken denk ik.
Ik ben benieuwd hoe anderen hier er over denken,denken jullie dat het zo snel gaat?
aydhayeth
Posts: 69
Joined: Tue Sep 01, 2015 4:14 pm

Re: Nog even genieten snel afgelopen

Post by aydhayeth »

Gaat wel wat langer duren dan 5 tot 10 jaar hoor.
Uiteindelijk zal het wel de norm zijn maar ik denk niet dat het verboden gaat worden. Ze hebben nog een hele reeks autofanaten die met hun oldtimers willen rijden of gewoon zelf een ritje willen gaan doen.
K20R
Posts: 113
Joined: Thu May 28, 2015 8:00 am

Re: Nog even genieten snel afgelopen

Post by K20R »

Oldtimers verbannen zijn ze echt niet vies voor hoor. ze doen toch wel waar ze zin in hebben.
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

Re: Nog even genieten snel afgelopen

Post by remco »

Ja dat geloof ik ook wel,en by the way(los van politieke correctie gelul)rij ik soms als ik niks te doen heb,puur omdat ik het leuk vind,een soort van uitklep.
Daar bedoel ik niet mee dat ik agressief rij,maar gewoon om te genieten e.d,maar dat mag je natuurlijk niet zeggen dat is niet meer politiek correct.

Ik bedoel ermee te zeggen,heb ik een keer gelezen in een wetenschap blad,dat er kans is op meer agressie wat meer vechtpartijen tot gevolg kan hebben omdat alles steeds meer geautomatiseerd moet worden,en mensen zo steeds minder te doen hebben.
Als ik boos ben,of voel me juist goed,stap ik ff in de auto en dan rij ik lekker met een muziekje op en voel me meestal een stuk beter.
Post Reply