krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by remco »

Ik wordt steeds enthousiaster over honda en nu probeer ik mijn vriendin een ep3 aan te praten voor haarzelf,ze heeft nog een citroen c1 uit 2005 zonder airco en andere extraas,in de zomer gaat deze eruit en wil ze graag de nieuwe model kia picanto kopen die binnenkort uitkomt.
Nu ben ik bezig om haar een mooie ep3 aan te praten,ik een fn2 en zij een ep3,maar ze vind de ep3 foeilelijk en een 2e fn2 wilt ze niet omdat we dan 2 dezelfde autoos gaan krijgen.

Iemand tips haar over te halen? :p
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by RJB1988 »

Haha kansloos. Toen ik mijn EP3 nog had zei mijn vrouw regelmatig dat ze mijn auto haat, terwijl voor mij het natuurlijk een deel van het gezin was. Alleen het snelle optrekken beviel haar wel. Beste is nog de FN2 (qua comfort) voor haar en zelf de EP3!
who_carez
Posts: 99
Joined: Tue Aug 12, 2014 7:12 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by who_carez »

Helemaal mee eens. Zelf voor de ep3 gaan en de vrouw in de fn2 laten rijden. De ep3 is ook iets brutter enzo dus daar past een man veel beter in ;-)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by Lucas79 »

FK2 kopen (of even wachten op de FK8) is een zeer luxe uitgeruste 4 deurs hatchback (of Sedan als je de FK8 neemt) Fantastische familie-auto, navigatie, achteruitrijcamera, en met de optionele ADAS, radar rondom voor het detecteren van andere verkeersdeelnemers als je wilt invoegen, of achteruit de parkeerplaats af moet rijden... Ik zou niet weten wat een vrouw nog meer aan een auto wilt. ;-)

oh wacht,.. dan rijdt jij in een FN2 en je vrouw in een FK2/FK8... misschien dat je haar de nieuwe Civic 1.5 Vtec Turbo kan aanpraten? Die heeft standaard al 182pk en rijdt heerlijk. Na een bezoekje aan chip-tuner zit qua vermogen en zeker qua koppel ver boeven de FN2. ;-)
Deus Ex Machina!
aydhayeth
Posts: 69
Joined: Tue Sep 01, 2015 4:14 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by aydhayeth »

Jij de EP, zij een FN2.
Of als het budget het toelaat een FK2/FK8.
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by remco »

Een civic turbo is over het budget,is ook zonde een nieuwe ze rijdt er ook niet veel mee.
Als de civic typ r me bevalt dan komt er denk ik wel een kit op met turbo.

Off topic:heeft de fn2 1 of 2 katalysatoren?als hij er 2 heeft kan je er toch 1 tussenuithalen en een pijp ertussen doen?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by Jo& »

Moeilijk verhaal hoor, als ze het geen mooie auto vind tsja. Denk dat het haar niet heel erg veel boeit verder wel?

Who_carez pas op je woorden hè!! ;-)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by Jo& »

Misschien Honda Jazz?
Rijdt echt heel fijn en super ruim voor een klein wagentje.
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by remco »

Ja is ook nog een optie voor haar.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by Jo& »

Ik heb ooit een jazz gehad, 1,4 sport automaat (variomatic ofzo) reed echt fijn. Heel ruim, zuinig en kon echt in parkeervak nog omdraaien (bij wijze van)
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by slydawg »

remco wrote:Een civic turbo is over het budget,is ook zonde een nieuwe ze rijdt er ook niet veel mee.
Als de civic typ r me bevalt dan komt er denk ik wel een kit op met turbo.

Off topic:heeft de fn2 1 of 2 katalysatoren?als hij er 2 heeft kan je er toch 1 tussenuithalen en een pijp ertussen doen?


1 katalysator.
remco
Posts: 69
Joined: Thu Feb 16, 2017 8:18 pm

Re: krijg mijn vriendin niet omgepraat voor een ep3 erbij

Post by remco »

O dat is jammer,anders kon ik er 1 tussen uit halen zonder dat je in de problemen komt met de apk.
Post Reply