Zit er nog leven in onze club??

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Zit er nog leven in onze club??

Post by CTR-Voorburg »

Hallo allemaal wil ff een reactie plaatsen over de voortgang van ons clubje.

Ik weet dat de wintermaanden stil en rustig zijn, maar de laatste tijd gebeurd er wel heel erg weinig, zeg maar nagenoeg niks meer.
En niet alleen op het forum maar ook op de Facebookpagina is het uitgestorven. Er worden amper nog berichtjes geplaats of discussies gevoerd over onze passie Honda's terwijl er toch genoeg te melden is.
Ook zie ik niks over de contributie 2017 en wanneer is de ledenvergadering, dit was vorig jaar in januari al bekend.
Had zelf al een locatie bij een clubpartner aangeboden maar daar wordt geen gebruik van gemaakt wellicht was deze locatie niet centraal genoeg maar zelf in dit kleine landje kun niet iedereen tevreden stellen.
Als laatste mis ik ook onze mooie jaarkalender 2017.

Persoonlijk vindt ik het heel jammer dat er bijna geen activiteit meer in onze club zit, zels niet Facebook. Als er om persoonlijke reden vanuit het bestuur geen tijd is om iets te organiseren kan ik dat heel goed begrijpen.
Maar laat het dan even via een berichtje weten op het het forum of via een groepsmail. Misschien dat we dit onderwerp kunnen behandelen in de aankomende ledenvergadering...?

Hopende op meer animo en betere tijden!
User avatar
vigiux
Posts: 58
Joined: Tue Jul 28, 2015 12:52 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by vigiux »

Een berichtje te plaatsen kost niet zo veel tijd.. En hoe minder mensen in totaal zijn hoe minder activiteit is te zien. En de R autos kom je niet zo vaak tegen. Dus.. Jammar genoeg..
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by itr assen »

Sluit me volledig bij je aan Wim.
Zit eerlijk gezegd ook te wachten op de datum van de leden vergadering.
Wel moet ik toe geven dat het forum door mij zelf nagenoeg niet meer word gebruikt.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Ray1990 »

Hallo allemaal,
Zoals de meeste wel weten (via facebook) heb ik een huis gekocht en ben ik hier druk mee bezig.
ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig tot niets heb geregeld/gedaan de afgelopen periode. Hiervoor mijn excuses,
het is inderdaad niet netjes, ook om niks te laten horen.

Ik stuur nu gelijk een bericht naar de mede bestuurders, hopelijk komen we dan snel met meer informatie voor jullie/ons.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Lucas79 »

Dank je Wim voor je reactie. Het is een combinatie van factoren, waardoor de bestuursleden de afgelopen maanden minder actief zijn geweest. We doen allemaal ons best om er voor te zijn. Je voorstel voor locatie is zeker nog niet afgeslagen. We komen z.s.m. (zeker deze week!) met een datum voor de ALV! We zullen zien hoeveel Animo er dan ook is vanuit de leden.
Deus Ex Machina!
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Martin.O »

zolang ik lid ben zit er leven in de club.
ik doe mijn eigen ding en pik de evenementen uit die ik leuk vind
een hoop oudleden hebben de auto verkocht of gaan hem verkopen om verschillende redenen
maar dat spoort mij weer aan om de mijne in nieuwstaat te houden en van de zomer weer te gaan racen
ik heb één hobby en dat is die auto en vind het leuk om met anderen over update's te praten en wat werkt en niet werkt
ik ben niet zo'n computer genie (sommige weten dat) heb geen faceboek bekijkt één keer per week de post op de pc.
leest dan de berichten van de club en vindt het hartstikke leuk hoe sommigge mensen hen auto onderhouden of fris houden.

de club zal ook dan altijd op een neer golven qua leden,aktivitijden,berichten ,bestuur ed. maar dat geeft niet een grote club geeft alleen maar een hoop meningen

dus wim al zijn we nog maar met z'n tweeen dan is er op de bbq meer vlees voor ons.


sorry als er fouten in dit bericht staan.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Lucas79 »

Mooi Gesproken Martin!
Deus Ex Machina!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Zit er nog leven in onze club??

Post by Jo& »

Tsja ik lees vrij regelmatig het forum maar reageer niet altijd.

Om mijn voorbeeld te schetsen is dat ik inmiddels een druk gezin heb, druk werk en de auto gestald staat.

Paar jaar terug regelde ik nog wel eens een meeting. De meeste leuk en succesvol maar de laatste 2 niet zo doordat er ruim voldoende aanmeldingen waren, maar een heleboel No-shows. Dus dan is de lol er wel af.

Zolang ik de R heb zal ik eens een meeting meepakken als dat uitkomt in mn schema. Misschien kan mn oudste een keer mee. En wat Martin zegt, meer vlees vd BBQ :-)

Er worden veel minder R modellen verkocht dan in de jaren 90 en 2000+
Daar komt bij dat er uiteindelijk minder aantallen van de modellen nog rondrijden (schroothoop) en die er rondrijden ook bij petjesvolk mensen terecht komen. Dusja onze doelgroep dunt uit.

Ps. Ik zit al paar jaar niet meer in bestuur.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by RJB1988 »

Terecht punt Wim. Ik heb geen Honda meer dus honda evenementen bezoeken is toch iets minder leuk geworden. Jaarlijks uitje Ring wil ik wel graag erin houden, dat bevalt goed.

Voor de rest moet het animo voor evenementen toch echt van de (forum)leden komen...
RobinEp3
Posts: 27
Joined: Sat Mar 21, 2015 4:46 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by RobinEp3 »

Het forum lees ik vrijwel alleen de meetingsecties om zo de evenementen niet te missen. Echter vind ik de activiteit op Facebook vrijwel niet bestaand.
Als hier meer discussies etc. zouden zijn sluit ik mij hier graag aan. Ik neem aan dat de Facebook page de enige is en er niet stiekem ergens een groep is.
Ik vind het forum vooral lastig voor discussies en delen van leuke dingen, omdat je nergens een pushbericht van krijg met de reacties.(en de bereikbaarheid via telefoon niet echt werkt)

Is er wellicht ook een groep voor de discussies waarvan ik niks weet? :)
Hier zou ik graag bij aansluiten om zo de spirit erin te houden :D
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Lucas79 »

Hoi Robin,

Er is geen aparte groep momenteel. We hebben op de agenda al de activiteit op FB vs Het Forum staan. Hier komen we tijdens de ALV dus op terug.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Martin.O »

25 maart intraxdag met alle antwoorden op je schokdempervragen en clinics van jaap van lagen en jan lammers
je kan ook zelf rijden,check de intraxsite


ikdacht ik meld het effe
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Jo& »

Robin: ik gebruik de app "Tapatalk" voor het forum. Erg prettig!
Daarnaast kun je op het forums instellen dat je een email krijgt bij elk bericht in een topic waar je reageerde etc etc.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Zit er nog leven in onze club??

Post by Lucas79 »

Dit topic even verplaatst naar daar waar het hoort.
Deus Ex Machina!
Post Reply