Shortye stelt zich voor

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Shortye
Posts: 1
Joined: Tue Nov 22, 2016 1:57 pm

Shortye stelt zich voor

Post by Shortye »

Hallo allemaal!

Mijn naam is Jarno, ben 25 en kom uit het zuiden van Limburg.
Sinds Augustus heb ik een heel mooie EP3 30th anniversary en ik vond het nu toch eens tijd om me hier voor te stellen.

Ik heb een poosje bij de Honda dealer in midden Limburg gewerkt en daar kwam deze EP3 voorbij.
13 jaar oud, in vrijwel perfecte staat (kleinigheidjes houd je toch, zelfs met een Honda :p ) en nog nét geen 100.000 km op het klokje.
Als medewerker van het bedrijf had ik natuurlijk als allereerste de mogelijkheid en die heb ik dan ook benut.

De 100.000 grens ben ik gepasseerd tijdens de proefrit, alwaar ik ook kennis gemaakt heb met het magische V-TEC.
Meteen verslaafd.

Ik ben al m'n hele leven autogek, maar had nooit het genoegen met zoveel vermogen te rijden.
Dit is dus een en al genieten.

Image

Hij is niet helemaal origineel meer, zo zit er een RVS uitlaat onder en een open lucht filter.
Deze zijn beiden aangebracht door de vorige eigenaar, de originele luchtbox heb ik wel erbij.
Mijn eerste idee was om de uitlaat weer origineel te maken, maar eenmaal aan het rijden, merk je dat het stiekem best gaaf is dat hij zo heerlijk brult.

Dat is het wel zo'n beetje!
Ik ga zeker ook een keer proberen bij een meeting of zoiets dergelijks te zijn.
Tot die tijd houd ik sowieso m'n ogen open voor andere Type-R's :)

Groeten,

Shortye
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Shortye stelt zich voor

Post by Mindstorm »

Hey welkom hier, maar 1 ton op de teller is niet verkeerd.

Misschien is een wat stillere uitlaat een optie met de tijd, maar helemaal standaard vind ik persoonlijk net even te saai, en heb je wel eens gezien hoe dun dat standaard uitlaatje in :(

Maaru... als je bij Honda heb gewerkt moet je toch ook wel weten dat het VTEC is en geen V-TEC, kijk is onder je motorkap :p
User avatar
anton
Posts: 107
Joined: Tue Mar 18, 2014 11:51 am

Re: Shortye stelt zich voor

Post by anton »

Welkom !! en vlakbij de Autobahn wonen...nice ;)
Robin Sluyk
Posts: 55
Joined: Sun Jul 26, 2015 7:41 am

Re: Shortye stelt zich voor

Post by Robin Sluyk »

welkon hier
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Shortye stelt zich voor

Post by Lucas79 »

Welkom Jarno! En een EP3 met maar 100k op de teller zie je niet veel meer. Heel veel plezier ermee.
Deus Ex Machina!
aydhayeth
Posts: 69
Joined: Tue Sep 01, 2015 4:14 pm

Re: Shortye stelt zich voor

Post by aydhayeth »

Welkom, mijn EP3 had toen ik hem kocht ( September 2015 ) ook maar 80 000 km. Een uitzonderlijke vondst dus!
Standaard uitlaat is echt wel heel erg stil, ben je snel beu. :)

Veel plezier ermee.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Shortye stelt zich voor

Post by Knite Force »

Welkom, mede-Limburger! Kom maar een keer langs voor een bak koffie. 😃👍🏻
Post Reply