3de remlicht mugen spoiler

Hier allle technische onderwerpen over het uiterlijk en innerlijk van de auto.
Post Reply
Pelle
Posts: 63
Joined: Sun Feb 14, 2016 9:03 pm

3de remlicht mugen spoiler

Post by Pelle »

Even voor de mensen met een mugen spoiler op een ep3.

Wat is jullie oplossing voor het missen van het 3de remlicht op de mugen spoiler? Er zit wel een kleine uitsparing voor een remlicht zag ik maar geen idee welke daar netjes inpast. Heb ook gezien dat men een remlicht van een normale ep monteert aan de binnenkant net onder de spoiler. Een deel zal natuurlijk voor de apk verwisselen van spoiler of een apk meester zoeken die het door de vingers wil zien.

ik persoonlijk wil graag een 3deremlicht monteren op de uitsparing en hoor graag of er mensen zijn die dit zo hebben!
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by Louray »

Ik heb een universele gekocht en aan de binnenkant gemonteerd met, ja helaas, 2 schroeven in het kunststof. Maar het is stealthy en apk waardig.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by slydawg »

Ik heb destijds op mijn auto eentje van normale ep aan binnenzijde gemonteerd, moest hiervoor wel beugeltjes maken aangezien het niet plug en play was.
User avatar
Savagegek
Posts: 105
Joined: Sat Jul 18, 2015 5:00 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by Savagegek »

Dit is de reden dat ik mij nog niet gewaagd heb aan een mugen spoiler, ziet er vet uit alleen kijk op tegen het elk jaar verwisselen.
Daarom zelf de volgende howto eens gelezen voor een ep1/2 met ep3 spoiler, om te kijken wat de verschillen zijn.

Als je het op die manier gaat doen ben ik zeer benieuwd hoe het eruit ziet en lukt(foto's) :D
Pelle
Posts: 63
Joined: Sun Feb 14, 2016 9:03 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by Pelle »

Omdat ik graag de uitsparing wilde benutten, ben ik gegaan voor een waterbestendige ledstrip. Kost maar een paar euro en past er netjes in. Ga nog even wat maken om de weerkaatsing tegen te gaan in de achterruit, maar daar zal ik nog wel een update van posten!




Image
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by Louray »

Ja nice. Maar hoe loopt de bedrading?
Pelle
Posts: 63
Joined: Sun Feb 14, 2016 9:03 pm

Re: 3de remlicht mugen spoiler

Post by Pelle »

Bedrading loopt net als anders via het gat tussen de 2 middelste boutjes.

Zojuist voor apk geweest en was prima!
Post Reply