Hellsau's FN2 GT

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Hellsau
Posts: 2
Joined: Thu Mar 03, 2016 1:41 pm

Hellsau's FN2 GT

Post by Hellsau »

Hoi Allen,

Sinds januari dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een zwarte fn2 overgenomen van de eerste eigenaar met nog maar 54.000 op de teller.
Hiervoor reed ik een Prelude maar dat bracht toch iets teveel onverwachts onderhoud met zich mee. Logisch aangezien hij bijna 300.000 op de teller had.
Qua aanpassingen ben ik niet zo heel veel van plan. Misschien de achterlichten wat tinten en een stabilisatorstang achter onder. Merk dat hij in bochten wat minder vaart kan hebben vergeleken met mijn Prelude.
Ik ben te spotten rond Tilburg en Den Bosch.


Ik ben sowieso aanwezig op Japfest en Hondafest op eigen gelegenheid. Mocht je nog Prelude onderdelen zoeken dan kan ik daar vast bij helpen ;) .

Image
Image
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Tharmas »

Welkom Hellsau, welkom op het forum en welkom in de wereld van de Type R. Dat is een nette FN2 die je hebt. Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens op een van de komende meetings. Wat voor een generatie en uitvoering Prelude heb je gereden? (puur interesse als ex lude rijder)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Jo& »

Welkom!
Kheb de prelude modellen altijd mooi gevonden!
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Ray1990 »

Welkom, mooie wagen waar je nog lang plezier van gaat hebben.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Lucas79 »

Welkom op ons forum.
Deus Ex Machina!
Hellsau
Posts: 2
Joined: Thu Mar 03, 2016 1:41 pm

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Hellsau »

Thanks allen!

Tharmas wrote:Welkom Hellsau, welkom op het forum en welkom in de wereld van de Type R. Dat is een nette FN2 die je hebt. Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens op een van de komende meetings. Wat voor een generatie en uitvoering Prelude heb je gereden? (puur interesse als ex lude rijder)

Ik heb de standaard 2.0i uitvoering gereden uit 1997. Hij had wel de bumperlippen, sideskirts, spoiler etc van de vti versie.
Image


Ik zag afgelopen weekend op Japfest nog enkele civics van dit forum te herkennen aan de nummerplaat houder.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Hellsau's FN2 GT

Post by Ray1990 »

Er waren een aantal leden aanwezig inderdaad, er zijn ook civics met kentekenplaathouder waarvan deze niet (meer) lid zijn. Mogelijk zijn deze meegegaan met de verkoop/inruil van de auto.
Post Reply