Pelle stelt zich voor
Re: Pelle stelt zich voor
Heb inmiddels een SRS R70 (2.75 inch) catback gekocht. Stuk stiller als de Skunk 2 Mega Power R.
Gelijk maar even wat random pics geschoten!
Gelijk maar even wat random pics geschoten!
Re: Pelle stelt zich voor
Pelle wrote:Heb inmiddels een SRS R70 (2.75 inch) catback gekocht. Stuk stiller als de Skunk 2 Mega Power R.
Gelijk maar even wat random pics geschoten!
Hangt die R70 vanaf het spruitstuk bij jou ook zo laag ?
)EG4 Silverstone MPFI )Shuttle )EG4 Silverstone B16a2 )EG4 Silverstone )EP3+Rally Subaru Justy
Burning machine Swift 1995 4door 1.0 3cil rest in peace <3
Burning machine Swift 1995 4door 1.0 3cil rest in peace <3
Re: Pelle stelt zich voor
Hangt wel laag inderdaad. Skunk mega power hing nog een tikkie lager zelfs. Misschien in de toekomst dat onhandige stuk custom maken.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Pelle stelt zich voor
Skone foto's!
Re: Pelle stelt zich voor
Ik heb weer wat updates. Heb de gok genomen om te kijken of een kevlar motorkap zou staan. Tevens een mugen carbonnen spoiler overgenomen en moet zeggen dat ik dik tevreden ben met beide upgrades! Kevlar is even wennen, maar vind het super mooi staan.
Re: Pelle stelt zich voor
Wat een mooie foto's. Jij slaagt er wel heel goed in om een zwarte ep3 mooi op foto vast te leggen :-o Ook een enorm mooie civic trouwens. Een idee hoeveel gewicht je bespaart met een carbon of kevlar motorkap ten opzichte van een originele? Dat zou voor mij de enigste reden zijn om zo eentje te kopen
Re: Pelle stelt zich voor
Scheelt niet heel veel kilo. Ik kan het morgen misschien wel even wegen. Heb de originele en de carbonnen kap nog liggen. Dacht eerst dat de kevlar kap niet echt lichter was, maar na het wisselen kwam ik erachter dat de kevlar kap wel degelijk lichter is.
Re: Pelle stelt zich voor
Dat had ik nu ook niet echt gedacht dat er kwa gewicht veel verschil zit tussen een carbonnen en kevlar motorkap. Als het niet teveel moeite is mag je deze gerust even wegen. Dan kunnen we eventueel een "Hoeveel gewicht bespaar je nou juist" topic starten
Re: Pelle stelt zich voor
Heb de carbonnen kap en de oem kap gewogen en het scheelt 3 kilo. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen!
Vandaag maar eens wat filmpjes gemaakt van hoe hij nu optrekt. Er komen nog wat motorische updates aan dus mooi om voor en na te bekijken.
mods tot nu toe zijn alleen 2.75 inch catback en cai.
[video=youtube_share;1taA3jr34oY]http://youtu.be/1taA3jr34oY[/video]
Vandaag maar eens wat filmpjes gemaakt van hoe hij nu optrekt. Er komen nog wat motorische updates aan dus mooi om voor en na te bekijken.
mods tot nu toe zijn alleen 2.75 inch catback en cai.
[video=youtube_share;1taA3jr34oY]http://youtu.be/1taA3jr34oY[/video]
Re: Pelle stelt zich voor
Lekker bleren met dat ding.
Re: Pelle stelt zich voor
Ziet er goed uit en gaat ook lekker zo te zien!
Is het een originele Mugen spoiler?
Hoe was de pasvorm, hoor vaak klachten hierover, bij de replica's in ieder geval.
Is het een originele Mugen spoiler?
Hoe was de pasvorm, hoor vaak klachten hierover, bij de replica's in ieder geval.
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Re: Pelle stelt zich voor
Waarom verkoop je je kap eigenlijk weer?
Re: Pelle stelt zich voor
Pasvorm van de seibon spoiler is inderdaad om te huilen. Na wat aanpassingen zit die wel netjes.
kap gaat weg omdat ik de kevlar kap kon kopen en die wilde proberen. Bevalt goed, dus de carbonnen kap mag weg.
kap gaat weg omdat ik de kevlar kap kon kopen en die wilde proberen. Bevalt goed, dus de carbonnen kap mag weg.
Re: Pelle stelt zich voor
Same here voor de Seibon spoiler drama.
Maar dude zeer nette EP3!
Maar dude zeer nette EP3!
Re: Pelle stelt zich voor
Deze week heb ik uit voorzorg de ketting, spanner, geleiders en nog wat pakkingen laten vervangen. Tevens hierbij gelijk de kleppen laten stellen!
loopt mooier, pittiger en pakt beter op!
loopt mooier, pittiger en pakt beter op!
Re: Pelle stelt zich voor
Zo te zien zat de pen van de kettingspanner wel een paar tandjes naar buiten, verders nog echt slijtage kunnen zien aan de onderdelen?
Re: Pelle stelt zich voor
Het scheelt inderdaad een paar tandjes, viel nog wel binnen de norm. Verder niks kunnen zien, maar bijvoorbeeld bij de geleiders kun je moeilijk zien of er slijtage is. Maar die kunnen ook zorgen dat de spanner verder eruit moet.
Voordat hij afgesteld wordt moet alles netjes kloppen, dus weer een stapje dichterbij!
Voordat hij afgesteld wordt moet alles netjes kloppen, dus weer een stapje dichterbij!
Re: Pelle stelt zich voor
Ben aardig bezig geweest om wat upgrades te verzamelen!
- Tegiwa Header
- Tegiwa Carbon intake
- Skunk2 camber kit achter
- Diffuser
- Gereviseerde versnellingsbak met JDM LSD
Er komen nog meer upgrades binnenkort!
- Tegiwa Header
- Tegiwa Carbon intake
- Skunk2 camber kit achter
- Diffuser
- Gereviseerde versnellingsbak met JDM LSD
Er komen nog meer upgrades binnenkort!
Re: Pelle stelt zich voor
Die difuser ziet er wel goed uit. Komt die niet laag tegen de grond? En heeft die effectief nut? :-p
Verder precies wel goed bezig. Ik zou die header nog wel even inwrappen en eventueel de overgang naar jou 2.75" uitlaatlijn aanpassen :-) Staat bij mij ook nog op de to do lijst. Zijn er verder nog plannen? Koppeling/vliegwiel als je dan toch al een nieuwe bak steekt? Eventueel nog wat extra motorisch? Die intake blijft toch ook enorm geweldig. Brult fijn :-)
Verder precies wel goed bezig. Ik zou die header nog wel even inwrappen en eventueel de overgang naar jou 2.75" uitlaatlijn aanpassen :-) Staat bij mij ook nog op de to do lijst. Zijn er verder nog plannen? Koppeling/vliegwiel als je dan toch al een nieuwe bak steekt? Eventueel nog wat extra motorisch? Die intake blijft toch ook enorm geweldig. Brult fijn :-)
Re: Pelle stelt zich voor
Die diffuser zou in theorie zeker wel wat moeten doen. Minder weerstand en wat meer downforce. Komt niet zo laag tegen de grond hoor, valt reuze mee. Overgang is al mooi bij een R70 uitlaat! Foto is van een 3 inch collector naar 2,5 inch, dus in zijn geval niet zo mooi.
er komt inderdaad een andere koppeling en vliegwiel op, welke ben ik nog niet over uit. Motorisch gaat er zeker nog wel meer gebeuren in de toekomst.
er komt inderdaad een andere koppeling en vliegwiel op, welke ben ik nog niet over uit. Motorisch gaat er zeker nog wel meer gebeuren in de toekomst.