Gewoon een EP-3, maar dan beter...

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Ultimo
Posts: 19
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:57 pm

Gewoon een EP-3, maar dan beter...

Post by Ultimo »

Hoi, mijn naam is Timo en ik heb een EP-3 Type-R.

Het is een facelift van 2004 met volledige historie. Ik heb de auto een goed half jaar nu en er staat nu 109700km op.

Ik heb de auto gekocht bij Van der Bij Auto's in Friesland. Ik heb dus in totaal 6 uur gereden om de perfecte R te vinden. Als je van auto's houdt en niet bekend bent met dit bedrijf, moet je echt een keer kijken. Om te watertanden.

Ik houd van Honda's. Maar op een andere manier als de meesten. Ik ben geen technicus, maar ik probeer alles te snappen. Ik houd van mechanika en techniek om wat het mogelijk maakt. Maar ik snap er geen ... van. Ik houd van alle bijzondere auto's en het type eigenaar wat zo'n auto koopt. Ik zou bijvoorbeeld nooit een Renault kopen, maar een vriend van mij heeft net een RS Megane gekocht en kijkt juist uit naar de uitdagingen die die auto hem gaat geven. Hij is monteur. Ik ben kok. Ik wil een auto die het blijft doen, maar wel heel bijzonder is.

Ik heb verschillende auto's gehad en verkocht, maar niets is zo speciaal als een R. Ik heb 2 S2000's gehad, niet een echte R, maar toch. Die hards zullen mijn eerste S wel herkennen. Het was de INGS+1 Showcar van Cartrend.
Image
Hier heb ik helaas een snelweg ongeluk mee gehad en die auto is helaas total loss.

Daarna kocht ik een andere S2000 om het leed te verzachten.
Image
Maar na 2 jaar heb ik een paar weken geleden besloten die auto te verkopen. 1 van de redenen van de verkoop is de R.