Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Snucky
Posts: 3
Joined: Sat Feb 13, 2016 11:13 am

Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Snucky »

Hoi allemaal! Een aantal kunnen mij wel via meetings, festivals, CCH / HCN forum of uiteraard Facebook. Ik ben Leroy Broekema, 26 jaar en ben sinds januari eigenaar van een EM2 met K20 swap welke RDW gekeurd is. Ik heb me hier aangemeld ivm troubleshoot, parts en dergelijke.

Sinds mijn tweede auto zit ik al bij Honda en heb ondertussen al een leuke lijst welke ik gehad heb.
- EK3, hatch, volledig stock
- EJ2, coupe, USDM, B16a2 + ITR 5lug geswapt, RDW herkeurd, legaal 18.2 en runninglights op kenteken
- EJ9, sedan, 5lug, facelift conversie, EK9 velgen
- FD3 hybrid (nog in bezit > daily van mijn vriendin)
- EJ9, hatch, facelift, stock op SiR grill na
- EM2, coupe, K20a2 + CTR/DC5 onderstel, RDW herkeurd (huidig)

Uiteraard zullen jullie nieuwsgierig zijn naar de speclist en foto's. Dus bijdeze;

----- ----- ----- ----- -----
[font=inherit]Interieur
- EP3 stuur[/font][font=inherit]- DC5 pedalen[/font][font=inherit]- EP3 pookknop[/font][font=inherit]- OEM armsteun in de stoel[/font][font=inherit]- Olie temp meter[/font][font=inherit]- Olie druk meter[/font]
----- ----- ----- ----- -----
Exterieur
[font=inherit]- Kaminari lipkit[/font][font=inherit]- OEM koplampen[/font][font=inherit]- HID Xenon kit[/font][font=inherit]- Usdm spiegels[/font][font=inherit]- Facelift achterlichten[/font][font=inherit]- Mistlicht verwijdert uit achterbumper[/font][font=inherit]- OEM mislichten voor[/font][font=inherit]- Jazz sproeiers[/font][font=inherit]- Climair window visors[/font]
----- ----- ----- ----- -----
Motorisch
[font=inherit]- EP3 Type-R K20a2[/font][font=inherit]- DC5 vliegwiel[/font][font=inherit]- EP3 6 bak[/font][font=inherit]- Exedy stage 1 koppeling[/font][font=inherit]- DC5 inlaatspruitstuk[/font][font=inherit]- OEM airbox (+ Spoon inleg filter)[/font][font=inherit][/font][font=inherit]- Greddy evo2 catback[/font][font=inherit]- Hondata inlaat pakking[/font]
----- ----- ----- ----- -----
[font=inherit]Onderstel
- EP3 wielen[/font][font=inherit]- EP3 anniversary 5lug[/font][font=inherit]- EP3 rembooster + hrc[/font][font=inherit]- DC5 alu draagarmen voorkant[/font][font=inherit]- DC5 swaybar voorkant[/font][font=inherit]- Neuspeed brace achter[/font][font=inherit]- Neuspeed swaybar[/font][font=inherit]- Neuspeed brace voorboven[/font][font=inherit]- Megan subframe brace[/font][font=inherit]- DC5 veerpoot achterboven[/font][font=inherit]- Omni power draagarmen[/font][font=inherit]- AST Schroefset t.w.v. € 2500[/font][font=inherit]- EP3 brake stopper[/font][font=inherit]- EP3 hoofd koppelings cilinder[/font][font=inherit]- DC5 Subframe[/font][font=inherit]- Goodridge remleidingen[/font][font=inherit]- Tegiwa stuurhuis bracket[/font][font=inherit]- DC5 Buddyclub shortshifter[/font]
----- ----- ----- ----- -----
Overige
- Genuine Mugen tankdop
- Blitz olie en radiateur dop
- Pioneer radio, klapscherm
- Pioneer subwoofer
----- ----- ----- ----- -----
Foto's
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Mindstorm »

Hey welkom, bekende auto, stond best een tijd te koop bij de vorige eigenaar, mooi ding en met de juiste motor :)
Snucky
Posts: 3
Joined: Sat Feb 13, 2016 11:13 am

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Snucky »

Thnx!

Klopt inderdaad, de vorige eigenaar, Sven, kan ik namelijk (en die daarvoor ook, Ivo). Dus vandaar dat de keuze wel erg makkelijk en aantrekkelijk was. Blok en onderstel hebben nu net iets meer dan 80.000km gelopen, dus super fris. De eerste eigenaar staat overigens nog op de dealer aankoop bon. Ik ben dus 4e eigenaar. Heb een onderhoudshistorie erbij vanaf 2008, een super dikke map haha!

Heb altijd een Skyline R33 gewild maar kwa kosten ten opzichte van deze, tsja dan was dit aantrekkelijker.

De EM2 altijd mooi gevonden, alleen idd normaal gesproken zit het verkeerde blok er in.
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Tharmas »

Welkom Leroy. Mooie auto, net als sommige andere was hij mij ook al opgevallen. Heb het model ook altijd mooi gevonden maar was teleurgesteld door de "cijfers". Nu heb je tenminste een civic coupe met het correcte blok ;) . Veel plezier ermee.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Ray1990 »

Welkom Leroy, em2 k20 is gewoon cool!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by LaurenZ »

Hey een bekende auto..

Welkom op de club. Heb nog wel foto's van het pre-k20 tijdperk van de auto ;)
linkje
'98 JDM Integra Type-R
Snucky
Posts: 3
Joined: Sat Feb 13, 2016 11:13 am

Re: Snucky | Civic Coupe EM2 | K20a2

Post by Snucky »

Bedankt voor het welkom mannen!

Leuk om te zien Laurens! Heb deze foto's namelijk nooit eerder gezien haha.

Maar man man man, wat rijd het geweldig!
Locked