Honda 3D sound

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Honda 3D sound

Post by jack »

heeft iemand ervaring met de Honda 3D sound?

ik heb vandaag de FK2 muziek geluid uitgeprobeerd van de GT versie....dat viel een beetje tegen. uiteraard motorgeluid beluisteren is een stuk geile....

zit te twijfelen upgraden... weet alleen niet wat ik terug krijg qua kwaliteit... advies aub!!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Honda 3D sound

Post by Jo& »

Ik zou een demo zoeken en daar naar luisteren het is zo persoonlijk en relatief aan wat je gewend bent of geluid ergens van als kwaliteit wordt ervaren...
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Honda 3D sound

Post by Vissa »

Ik ben het er helemaal mee eens dat het systeem wat in de FK2 GT zit niet bijzonder is, beetje tegenvallend zelfs qua geluid.

Hoe jij de kwaliteit van het geluid beleeft is een heel persoonlijk iets. Het beste is wat Jo& zegt het beluisteren van demo's en daar jou keuze van af laten hangen.

Er is heel veel mooi spul te krijgen in de audio wereld, en het is ook even de vraag wat er allemaal aangesloten kan worden in de radio die in de auto zit.
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Honda 3D sound

Post by jack »

Vissa wrote:Ik ben het er helemaal mee eens dat het systeem wat in de FK2 GT zit niet bijzonder is, beetje tegenvallend zelfs qua geluid.


vooral de achter speakers.. een coaxiale speaker. Een speaker met twee speaker er in van Panasonic. Zoals de Dual Conische speaker via Honda accessoires aangeboden werd vroeger.

zelf mijn jazz van 2013 geeft mooier geluid...
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Honda 3D sound

Post by Lucas79 »

Ik luister alleen maar naar de motor en die heerlijke dump-valve. ;)

Dat daargelaten, ik vind het geluid in de Type-R (en de Tourer, want volgens mij heb ik daar hetzelfde systeem in) best aardig. Het is geen rijdende drive-in-show, maar daar is het de auto ook niet naar toch?

Ieder zijn ding uiteraard. Ik ben wel benieuwd als je het audio geüpgrade hebt, kom dan wel even bij je luisteren.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Honda 3D sound

Post by jack »

3D sound besteld. We kunnnen dan de verschil beluisteren.
Heeft iemand hier een normaal FK2 besteld?? (Geen GT versie)
Post Reply