Nieuw hier dus effe voorstellen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Winged Demon »

Mijn naam is Rudy Heirman, woonachtig in België, bijna 53 jaar jong en momenteel de eigenaar van een Opel Astra GTC die ik al meer dan 10 jaar onder mijn hoede heb. Ondanks mijn jeugdige leeftijd ben ik nog altijd verzot op mooie wagens die al heel mijn leven een belangrijke plaats innemen. Ik ben ook nog steeds de gelukkige eigenaar van een Honda CRXED9 met bouwjaar 1989 die ik binnekort ga inschrijven als OldTimer zodat ik er terug de baan mee op kan. Ik heb meer dan 12 jaar met deze wagen rondgereden en in het Tuningwereldje kende men mij onder de nickname Yellow Rudy. Maar men komt dan weer op het punt van ik wil eens iets anders zodat de keuze viel op mijn huidige Opel is omdat Honda mij toen niet echt iets te bieden had buiten de toen Civic Type R die mij niet echt bekoorde. Ook de toen €5000 BIV wou ik niet ophoesten zodat de Opel GTC op de proppen kwam. Altijd heel tevreden van geweest en nog steeds. Toen de eerste beelden opdoken van de FK2 was ik echt gecharmeerd van deze mooi uitziende wagen maar de BIV en waarschijnlijk de prijs zouden me tegenhouden om tot de aankoop van deze wagen te gaan.

Ondertussen waren de eerste beelden van deze wagen aangepast en kreeg hij zijn uiteindelijke vormen mee. Toen de opendeurdagen eraan kwamen en ik nog steeds een goed contact heb met de Honda dealer nodigde deze mij uit om langst te komen want hij had een zwarte Type R in de showroom staan. Dus ik daarheen en het duurde niet lang vooralleer ik verliefd was op deze beauty. Ondertussen had ik ook al het nodige opzoekingswerk verricht en was de BIV herleid naar slechts €720 wat me begon deed te dromen. Na een offerte en een mooie prijs gehad te hebben, de talloze testen gelezen en gezien te hebben via YouTube ben ik veertien dagen later terug naar de dealer getrokken om daar een bestelbon te ondertekenen. Back to my roots zullen we maar zeggen. Nu moet ik wachten tot eind februari, waarschijnlijk zal hij dan geleverd worden, maar ik heb tegen de dealer gezegd dat ik hem maar eerst tegen pasen wil hebben, dus eind maart. Dan is de winter haast voorbij en kan ik ten volle gaan genieten van dit prachtig racemonster.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Jo& »

Nice gefeliciteerd!
Rev
Posts: 69
Joined: Sun Aug 25, 2013 9:34 am

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Rev »

Welkom! gaaf dat je de nieuwe Type R hebt gekocht!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Lucas79 »

Welkom op ons forum Rudy! Er gaaf dat je een FK2 besteld hebt!

Ik zou zeggen, kom ons maar eens opzoeken als we een meeting een beetje in de buurt hebben van België. (of ver weg, als je gewoon zin hebt om lekker te toeren.)

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Rikky »

Gefelicteerd! en welkom!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Winged Demon »

Heb de volgende upgrade in gedachten https://www.youtube.com/watch?v=GPqNwBQ-VgE :p
User avatar
Roberto
Posts: 125
Joined: Sun Jul 26, 2015 2:24 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Roberto »

Hoor em is Brullen..... Ben benieuwd hoe die klinkt in echt Nice !
Image
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Js_raidon »

Heb nu de Miltek al in het echt gehoord en vind het dik tegen vallen. Wat ik voorlopig het beste geluid vind is de volgende: https://www.youtube.com/watch?v=nhh7BKlg5SM&feature=youtu.be
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Jo& »

Ik vind de Remus op het filmpje al niet super lekker klinken, klinkt heel gemaakt vind ik.
Daarnaast heb ik ook iets ongegronds tegen Remus haha
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Winged Demon »

Js_raidon wrote:Heb nu de Miltek al in het echt gehoord en vind het dik tegen vallen. Wat ik voorlopig het beste geluid vind is de volgende: https://www.youtube.com/watch?v=nhh7BKlg5SM&feature=youtu.be

Idd, aangebracht door Vissa verleden week en zoals u zegt, beste sound tot hiertoe. Ben aant informeren of hij ECC goedgekeurd is.
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Vissa »

Vind ik idd ook tot nu toe het best klinkende systeem! :D
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Js_raidon »

Winged Demon wrote:Idd, aangebracht door Vissa verleden week en zoals u zegt, beste sound tot hiertoe. Ben aant informeren of hij ECC goedgekeurd is.


Vrees ik eerlijk gezegd voor dat deze hier gekeurd zal zijn. Hopelijk klinkt de Invidia even goed.
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Winged Demon »

Hayward And Scott valt ook af voor mij. Niet ECE goedgekeurd! :mad:
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Winged Demon »

Js_raidon wrote:Vrees ik eerlijk gezegd voor dat deze hier gekeurd zal zijn. Hopelijk klinkt de Invidia even goed.

Hoop ik ook. Deze is wel ECE goedgekeurd. http://www.avb-sports.be/honda/civic/2012_10/exhaust/cat-back-system/25288/
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: Nieuw hier dus effe voorstellen

Post by Js_raidon »

Winged Demon wrote:Hoop ik ook. Deze is wel ECE goedgekeurd. http://www.avb-sports.be/honda/civic/2012_10/exhaust/cat-back-system/25288/


Ben ook met AVB in gesprek hierover. Zou een mooier geluid hebben ook. :)
Post Reply