Wie heeft er al een FK2 besteld?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

Gefeliciteerd! De Belgische wegen worden zo overspoeld met FK2's. :p
Deus Ex Machina!
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Winged Demon »

Heb me dan toch niet kunnen inhouden en ben vrijdag naar mijn nieuwe grote liefde gaan kijken. Mooi dat het was hem daar zo te zien staan. :cool: Moest nog opgepoetst worden en voorzien worden van de extra accessoires die ik heb bijbesteld. Alleen de carbon stukken voor rond de luchtinlaten binnenin zijn nog steeds in back order. En nu wachten op goed weer vooraleer ik hem ga afhalen. Ze spreken voor het aankomende weekend 11°C, wie weet is het dan zover. En anders blijft hij nog wat bij de dealer staan. Wait and see! :rolleyes:

Image
Image
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Arno »

Lucas79 wrote:Gefeliciteerd! De Belgische wegen worden zo overspoeld met FK2's. :p


Alleen jammeer dat de wegen daar zo kut zijn! :P
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Mindstorm »

Dat je je zelf zo kan in houden terwijl je weet dat er een R op je staat te wachten, ik had hem gewoon een keer extra gewassen ;)
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Vies wordt hij toch wel, ophalen en knallen met dat ding! :)
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Winged Demon »

Aangezien de weersvoorspellingen mooi zullen zijn vanaf het weekend zal ik waarschijnlijk zaterdag aanstaande de FK2 gaan ophalen. Nu begint het toch te kriebelen. :cool:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Ophalen en inrijden naar Rotterdam zondag!
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Js_raidon »

Bij Honda Theys zie ik. Hopelijk wil je geen andere plaathouder plaatsen. Want die wordt gegarandeerd met TEC7 bevestigd :(
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Winged Demon »

Js_raidon wrote:Bij Honda Theys zie ik. Hopelijk wil je geen andere plaathouder plaatsen. Want die wordt gegarandeerd met TEC7 bevestigd :(

Echt? Had dat al in gedachten maar aangezien ik de Patrick en Bart al meer dan 25 jaar ken denk ik dat ik het zo ga laten. :)
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Winged Demon »

Gisteren was dus de grote dag aangebroken. De FK2 werd afgehaald! Deze konden we toch niet laten staan met dit mooie weer. Spanning alom en de zenuwen gierden door mijn lijf. Na eerst een dikke drie kwartier les gekregen te hebben was the big moment daar. De eerste kilometers was het even wennen maar dit was snel over. Heb toch al een minpuntje ontdekt en dat is dat deze wagen te snel is! ;) Grapje! Het is gewoonweg zalig om met deze bolide rond te scheuren. Heb hem al af en toe goed in de toeren gejaagd en dit is pas echt autorijden dan.

Maar een echt minpuntje is de claxon of toeter. Komt men daar aangereden in een stoere blitse Honda, wil men zich laten horen en komt daar zo een soort van gepiep van onder de auto uit! Deze moet zo snel mogelijk vervangen worden want vind het niet hoorbaar! :D Voor de rest is het zalig rond rijden en krijgt men vele bewonderende blikken van zowel medeweggebruikers als voetgangers. Gisteren al een gedeelte van mijn lijstje afgewerkt van mensen waar ik hem moest komen laten zien met de nodige testritten (voor hen dan want ik kan alle dagen genieten van dit alles) en allemaal positieve reacties. En vanmiddag weer van dat. Foto's heb ik nog niet echt kunnen nemen, dit volgt later. Nu is het genieten van mijn nieuwe grote liefde. :p
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Gefeliciteerd! Heerlijk apparaat he?

Ik gebruikte toevallig v/d week voor het eerst de claxon, ik moest er zelf om lachen! Dat klinkt inderdaad wel heel erg, wat is een goed woord ervoor, gay? Haha, het is maar een claxon gelukkig, die ik toch nagenoeg nooit gebruik. :P
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

Gefeliciteerd Demon! Welkom bij de eeuwige grijns op je porum iedere keer als je in je FK2 stapt. Wat die claxon betreft, gewoon twee keer achter elkaar toeteren, iedere keer als je gaat inhalen.

Meep! Meep!

Image
Deus Ex Machina!
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Mindstorm »

Haha, hadden ze nog wat claxons van een Eg liggen? die klonk ook echt GAAAAY.
Misschien de Ep claxons erbij monteren? ik heb er nu 3 of 4 achter mn bumper zitten waarmee je wel indruk maakt :p
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Ray1990 »

Ik zou die claxon voor lief nemen, zo vaak gebruik je hem niet.., gisteren een stukje gereden bij honda verhagen in de nieuwe R, dat ding blijft gaan!
Zou hem best willen maar kost hoop centjes op het moment :)
Winged Demon
Posts: 55
Joined: Fri Nov 27, 2015 4:15 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Winged Demon »

Hey guy's, bedankt voor de leuke reacties. En wat de claxon betreft, niet meer toeteren zekers. We zullen het gebrul van de motor laten horen, gaan ze ook opzij! ;)

Gisteren dus nog wat rondgetoerd en hem even de sporen gegeven op de autostrade. Wel niet te gek gedaan want er moet nog eerst een Coyote inkomen want anders betaald je je blauw aan boetes. Investering die zich direct terug betaald! Tussendoor en bij één van mijn tussenstops gauw een foto genomen.

Image
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Mindstorm »

Daar wordt elke oprit een stuk mooier van :)
the_smoker
Posts: 203
Joined: Sat Jul 08, 2006 11:50 am

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by the_smoker »

Na een 10 tal honda's te hebben gehad van de Crx naar de Integra Type R tot de Ep3 nu ook vorige maand een FK2 GT gaan bestellen in het zwart met het volledige interieur carbon pakket.
Men ophanging van de huidige ep3 was aan revisie toe dus ik ging even langs de Honda dealer maar daar zag ik een zwarte fk2 en tja....van het ene kwam het ander zeker :-)
Levering wordt verwacht eind Mei...
Deze is van een andere klant maar foto's kunnen nooit kwaad hier he :-)
Image
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Maskertje »

jee wat een wagen is dit !
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

Gefeliciteerd "the smoker"! Wachten duurt lang kan ik je melden. ;)
Deus Ex Machina!
Louray
Posts: 197
Joined: Mon Jan 27, 2014 9:43 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Louray »

manmanman, FK2 worden net als warme broodjes verkocht in Belgie. Emigreren.....
Post Reply