Wie heeft er al een FK2 besteld?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Vandaag een redelijk bod gehad op mijn OPC, morgen even terug bellen om het bod nog ietsjes op te krikken en dan mag hij weg.

Mogelijk dat ik begin Januari dan nog de Type R kan rijden. Als de deal voor de OPC morgen rond is neem ik een voorraad model. :)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Spannend Vissa!
Weetje al welke kleur je wilt? Hier in Krimpen is hij als het goed is gister binnen gekomen, blauw dacht ik.
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Ik heb er nu 3 gezien in het echt, de rode, witte en de blauwe. De twijfel is er tussen wit en blauw. Vind ze allebei wat hebben, blauw vind ik wel weer eens wat anders. Er staat een blauwe op voorraad sinds eergisteren dus ik ga er vanuit dat hij er nog is! Vandaag even belletjes plegen! :)
ElBarto
Posts: 15
Joined: Thu Dec 03, 2015 2:38 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by ElBarto »

Succes Vissa !!!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Ben benieuwd! Ik weet niet welke uitvoering van Roon heeft hier. Ben nog niet gaan kijken. Wil wel ff langs rijden voor je ;-)
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Jo& wrote:Ben benieuwd! Ik weet niet welke uitvoering van Roon heeft hier. Ben nog niet gaan kijken. Wil wel ff langs rijden voor je ;-)


Zit Roon toevallig in Krimpen? Dan zal het waarschijnlijk een blauwe zijn die daar net in de showroom is gezet.

Ik heb zojuist de blauwe gekocht welke nu in Krimpen staat! :p :cool: Dus hij zal daar snel verdwijnen! :rolleyes:

9 Januari de levering! Woehoeeeee!!!!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Haha ja dan ga ik ff bij je auto kijken ik woon er paar minuten bij vandaan. ;-)

Heb ik je nou getipt eigenlijk...? Want nu snij ik mezelf in de vingers voor een proefrit haha
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Jo& wrote:Haha ja dan ga ik ff bij je auto kijken ik woon er paar minuten bij vandaan. ;-)

Heb ik je nou getipt eigenlijk...? Want nu snij ik mezelf in de vingers voor een proefrit haha


Ik heb bij Verhagen de deal gesloten, daar komt de auto vandaan. Ik dacht dat Verhagen hem nog had staan maar hij was vandaag in Krimpen in de showroom gezet. Het is geen demo model dus proefritje had er niet in gezeten. Bij Verhagen kun je wel proefrijden overigens in een demo model! :D

Spannend! Ik mag niet klagen, maar 3 weekjes wachten op een Type R! :) :D
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Ze zullen als dealers onder elkaar wel doorverkocht hebben.
Waarom moet je dan nog 3wk wachten?
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Jo& wrote:Ze zullen als dealers onder elkaar wel doorverkocht hebben.
Waarom moet je dan nog 3wk wachten?


Hij is via Verhagen besteld door de dealer in Krimpen op order van een klant. Klant heeft afgezegd i.v.m. prive situatie dus vandaar dat hij op voorraad kwam. :p

Het zou stom zijn om hem nu op kenteken/naam te zetten, dan is het een 2015 model, dat kost je een heel jaar. Dat zie ik nu met mijn OPC, deze is van November 2012. Een Januari 2013 model levert zo 3 tot 4 ruggen meer op ondanks dat het maar 2 maanden verschil is. Je wordt afgerekend op het jaar. :p

Dus eventjes geduld en op 9 Januari lekker in de Type R stappen! Eerst dinsdag alles nog even afhandelen met de OPC! :D
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Lucas79 »

Gefeliciteerd Vissa!!! Ga je geen spijt van krijge.

Houd je er overigens wel rekening mee dat de R op 1 januari € 1.800,00 meer BPM kost!
Deus Ex Machina!
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Lucas79 wrote:Gefeliciteerd Vissa!!! Ga je geen spijt van krijge.

Houd je er overigens wel rekening mee dat de R op 1 januari € 1.800,00 meer BPM kost!


Kenteken wordt 30/31 December, op naam in Januari. Ik betaal de 2015 BPM nog! Dus ik pak het voordeel daarvan nog mee! ^^

Bedankt! Kan niet wachten! :D
ElBarto
Posts: 15
Joined: Thu Dec 03, 2015 2:38 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by ElBarto »

Gefeliciteerd hoor! Waauw..., drie weken wachttijd is wel héél kort, succes ermee!!! :-D
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Wie had dat gedacht! Had eigenlijk verwacht hem te moeten bestellen en dan richting Juni/Juli 2016 m hem in ontvangst te mogen nemen. :D

Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Jo& »

Gaaf man!
Rev
Posts: 69
Joined: Sun Aug 25, 2013 9:34 am

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Rev »

Gaaf gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
BennieG
Posts: 3
Joined: Sat Dec 19, 2015 2:46 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by BennieG »

Gefeliciteerd aan allen die reeds rondrijden in deze prachtige bolide!

Ikzelf zit reeds 9 maanden te wachten op mijn rode Type-R GT.
In maart besteld, levering stond voor oktober. Begin oktober telefoontje van dealer dat de
levering was uitgesteld tot 15 december. Week voor levering wederom telefoontje van dealer,
levering wederom uitgesteld en nu tot 27 januari!
BPM verhoging van € 1800 komt voor rekening van Honda (900) en mij (900).

Ik moet dus nog even geduld hebben, de reden van vertraging is trouwens niet bekend bij de dealer.

Ik heb deze Civic destijds besteld zonder een meter proef gereden te hebben maar Honda kennende zal ik
niet teleurgesteld worden in deze Civic Type-R.
Ik ben ook zeer nieuwsgierig hoe deze Civic zich houdt in vergelijking tot mijn S2000, ook een geweldige
machine!
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by jack »

BennieG wrote:Gefeliciteerd aan allen die reeds rondrijden in deze prachtige bolide!

Ikzelf zit reeds 9 maanden te wachten op mijn rode Type-R GT.
In maart besteld, levering stond voor oktober. Begin oktober telefoontje van dealer dat de
levering was uitgesteld tot 15 december. Week voor levering wederom telefoontje van dealer,
levering wederom uitgesteld en nu tot 27 januari!
BPM verhoging van € 1800 komt voor rekening van Honda (900) en mij (900).

Ik moet dus nog even geduld hebben, de reden van vertraging is trouwens niet bekend bij de dealer.

Ik heb deze Civic destijds besteld zonder een meter proef gereden te hebben maar Honda kennende zal ik
niet teleurgesteld worden in deze Civic Type-R.
Ik ben ook zeer nieuwsgierig hoe deze Civic zich houdt in vergelijking tot mijn S2000, ook een geweldige
machine!



Ik ook de zelfde verhaal... Mijne staat nu in systeem 21dec. Heb alleen niks gehoord enz.
User avatar
Vissa
Posts: 116
Joined: Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Vissa »

Echt enorm balen! Maar het wachten zal uiteindelijk beloond worden met iets prachtigs! :D
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: Wie heeft er al een FK2 besteld?

Post by Arno »

De Bois heeft een witte staan.
Post Reply