Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Hier alle motorische gerelateerde onderwerpen
Post Reply
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by autodre »

Helaas zoals bekend mijn CTR ingeruild voor een Accord tourer executive uit 2003.
Nu voor het eerst in mijn leven pech met een Honda (12 jaar) Hij wilde niet meer starten. Via Honda assistence ANWB, en helaas dynamo kapot.
Nu is de vraag. Wat kost dat voor een Honda accord ongeveer? Garage was al gesloten, en op internet lees ik prijzen variërend van 400 euro tot 1400 euro.

Bij dat laatste kan ik slecht slapen, bij het eerste is het vooral erg erg vervelend :)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by Jo& »

Dynamo kan je ook laten reviseren...
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by slydawg »

Wat Jo zegt.
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by Mindstorm »

hopelijk zijn er dan spullen voor te koop, dat was bij mij namelijk niet het geval, maar ik rij ook geen accord.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by slydawg »

Je hoeft niets te kopen, gewoon naar revisie bedrijf brengen en die fixed het weer, misschien hebben ze zelf gereviseerde liggen, kan je gelijk meenemen en zit ook nog garantie op.
User avatar
Roberto
Posts: 125
Joined: Sun Jul 26, 2015 2:24 pm

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by Roberto »

Ja van gangbare modellen, maar hier van zullen ze em waarschijnlijk eerst uit elkaar moeten halen. En kijken welke parts hierin zitten cq vergelijken /vervangen.
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Re: Honda accord 2.4 kosten dynamo?

Post by autodre »

Fixed via een lokale garage in de buurt. Kosten 370 euro INC BTW. Een gereviseerde dynamo, maar zag aan de buitenkant ook daar een Honda sticker/embleem op. Binnen 1,5 dag gemaakt. Had auto echt nodig, dus niet zelf lopen klooien/of laten reviseren. Dat duurt dan weer enkele dagen.

Blij mee. Vraag me af wat een dealer er eigenlijk voor vraagt
Post Reply