Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
EP3
Posts: 38
Joined: Thu Jul 02, 2015 8:42 pm

Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Post by EP3 »

http://www.autoweek.nl/nieuws/33463/nieuwe-honda-ceo-belooft-spannender-autos

Mmmm mixed feelings over de allianties/joint ventures, maar we zullen zien wat ze de komende tijd gaan doen, zolang het in de kern maar gewoon echt Honda blijft :cool:



Groeten,

EP3
User avatar
Mindstorm
Posts: 309
Joined: Sun Nov 23, 2014 10:57 pm

Re: Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Post by Mindstorm »

Ja jammer, een van de weinige merken die nog steeds niet samen werkt met anderen, maar ook dat gaat dus veranderen.

Downsizen van de motoren en een turbo toevoegen kan je bijna niet onderuit met de strenge normen, hopelijk blijven ze wel gewoon mooie auto's maken.
Die nieuwe civic weet ik nog niet echt wat ik er van moet vinden, vind de neus niet echt wat hebben.
EP3
Posts: 38
Joined: Thu Jul 02, 2015 8:42 pm

Re: Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Post by EP3 »

Als de samenwerking maar in japanse hoek blijft ;)

Over smaak valt te twisten, ik vind de neus persoonlijk wel stoer en Honda blijft qua design toch zijn eigen identiteit behouden, het design is en blijft wel een stuk minder europees georiënteerd.

Al denk ik dat Honda wel zo slim is om de eigen technieken en kwaliteit te behouden, aangezien dat een van de verkoopargumenten zijn van dit merk.

Als er allianties of joint ventures worden gesloten zal het meer op gebied van de toekomst zijn, waterstofauto's en andere alternatieven.

Het is nog steeds knap dat Honda als bedrijf volledig zelfstandig is, maar ook zij zullen samenwerkingen aan moeten gaan om de ontwikkelingen te versnellen en deze ook rendabel te houden.

We gaan zien wat de tijd ons brengt!


Gr,

EP3
EP3
Posts: 38
Joined: Thu Jul 02, 2015 8:42 pm

Re: Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Post by EP3 »

Dat is inderdaad een vette bak, echt een stoer uiterlijk en honda kennende ook een snelle/betrouwbare auto!

Ben benieuwd wat ze nog allemaal op de markt gaan brengen :cool:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Nieuwe Honda-CEO belooft spannendere auto's

Post by LaurenZ »

Dus onze kinderen kunnen weer leuke honda's uit japan gaan importeren..
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply