Type-R en Type-S Club Benelux?

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden

Wat vinden jullie?

Type-S eigenaren zouden ook goed bij de club mogen.
6
40%
Een Type-S is geen Type-R heeft hier dus niets te zoeken.
9
60%
 
Total votes: 15

User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Lucas79 »

Hoi Leden,

Zoals jullie weten (of anders kunnen teruglezen in de notulen) hebben we te maken met een fors teruglopend leden aantal. Als bestuur zijn we uiteraard ook op zoek naar mogelijkheden om nieuwe leden te werven. Honda maakt geen Type-R versies meer van de Accord, maar wel Type-S versies. Ook van de Civic achtste generatie is een Type-S geweest. Een idee wat we hebben is om deze mensen ook een thuis te geven in onze club. Graag willen we van jullie weten of jullie dit ook een goed idee vinden.

Bedankt alvast voor het invullen van de poll!

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Tharmas »

Ik heb nog geen stem uit gebracht... Ik vind het een lastig vraagstuk. Enerzijds heb ik een instelling van hoe meer (aardige) zielen hoe meer vreugd. Anderszijds zit er een bepaalde filosofie achter de Type R. Niet dat dit de Type R ons beter maakt dan andere Honda's/auto's en hun liefhebbers. Het is een bepaalde niche waar we voor gekozen hebben en waar deze club rond ontstaan is. En naar mijn mening sluit de Type S daar niet meer op aan dan welke andere Honda. Ze vullen/vulde de afwezigheid van Type R's aan. Maar langs die redenering zou je dan ook VTI's tot de club moeten toelaten. Daar deze er waren voor de Type R's. Ik weet niet wat de mening van andere hierin is... Voor mij. Ik moet er nog even over nadenken...
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by pyrofreak666 »

Wat is de reden dat mensen geen lid meer willen zijn? Zou de oplossing wel liggen in de club uitbreiden, of raak je dan misschien nog meer leden kwijt. Ik ben op zich voorstander van hoe meer hoe gezelliger, maar denk dat het juist leuk is om je te blijven onderscheiden van de andere clubs door een R-club te hebben.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Ray1990 »

Als je geen mening hebt, plaats het dan ook. 6 mensen hebben gestemd, volgens mij zijn er meer leden???
laat je mening horen?!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Rikky »

ik heb gestemd...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Tharmas »

Heb ook gestemd...
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Type-R en Type-S Club Benelux?

Post by Lucas79 »

Uitslag is duidelijk. Wat ons betreft dus geen Type-S owners toevoegen aan de club. Bedankt voor jullie feedback!

Als jullie zelf ideeën hebben, maak dan ook een topic aan in dit speciale 'leden gedeelte'.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
Locked