Elfstedentocht toerrit 2016

User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Raymond en Liset »

Ik had idd ook meer aanmeldingen verwacht , gezien het enthousiasme tijdens de ALV. Maar we zijn nu toch nog met 5 auto's, kan ook zeer gezellig zijn, en hebben we tijdens de rit ook even meer tijd om van het parcours af te wijken, uit te stappen en even een foto momentje te nemen.
Die vroege tijd om te starten is hier ook een reden voor. Om de volledige tocht te rijden ben je namelijk ook wel een paar uurtjes aan het sturen. Ik heb ondertussen ook de inschrijvingen voor ons betaald, behalve die van Error.
Dit verrekenen we later wel.

Nu maar hopen op mooi weer :)
User avatar
Error
Posts: 18
Joined: Tue Dec 02, 2014 8:18 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Error »

Ik heb ondertussen mijzelf ingeschreven en betaald. Hopelijk hebben wij inderdaad mooi weer! :)
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Spongerobie »

Dat is mooi Remco :)

Gister is de inschrijving voor de auto's vol :)
[font=helvetica]De inschrijving van de Elfstedentocht 2016 gaat voorspoedig ![/font]
[font=helvetica]De Trikes en de Auto's zitten VOL.[/font]
[font=helvetica]Er kan alleen nog worden ingeschreven voor de Motor en de Solex . Wacht niet te lang met inschrijven ![/font]


:-) it giet oan
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Raymond en Liset »

Ik heb afgelopen week even contact gehad met Lucas, en deze had het voorstel , vanwege het vroege tijdstip, om eventueel een hotelletje of zoiets dergelijks te nemen, voor de mensen die iets verder weg moeten komen.
Als hier interesse voor is, zou ik er niet te lang mee wachten om iets te regelen, omdat vanwege het event de boel al aardig vol kan zitten.

We zouden even een whatsapp groepje hiervoor op kunnen zetten, voor makkelijker overleg.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Raymond en Liset »

De startkaarten zijn binnen.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Raymond en Liset »

Ondanks dat de Accord niet rijden kon en wij met de pacecar moesten , en toch een enkele regenbui moesten incasseren, toch een zeer geslaagde dag gehad met heel veel lol onderderweg.
Ook gisteren avond tijdens het etentje zat de sfeer er al goed in.

Dank aan allen die mee waren en dit mogelijk hebben gemaakt.

Bij deze meld ik me dan ook alvast graag aan voor de rit van volgend jaar.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Lucas79 »

Als ik beschikbaar ben dan (niet op vakantie of iets dergelijks) rijd ik zeker weer mee! Was een zeer geslaagd uitje, ondanks dat het weer behoorlijk beter kon.
Deus Ex Machina!
User avatar
Spongerobie
Posts: 209
Joined: Fri Jul 20, 2012 7:37 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Spongerobie »

Het weer viel af en toe inderdaad iets tegen maar dat heeft de pret volgens mij niet mogen drukken, het is een mooie route die we gereden hebben en ook ik ben wel in voor volgend jaar weer :)

Er is een hoop gefilmd met de GoPro, ik zal eens kijken of ik daar iets moois van kan bakken :)
[CENTER]Keizacht de Sponzigste![/CENTER]
User avatar
Error
Posts: 18
Joined: Tue Dec 02, 2014 8:18 pm

Re: Elfstedentocht toerrit 2016

Post by Error »

Zeker geslaagde elfstedentocht/uitje! Voor herhaling vatbaar. Erg leuk om door al die Friesche dorpjes heen te rijden met zn allen! :D
Locked