Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
brecht
Posts: 18
Joined: Fri Nov 12, 2010 2:44 pm

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by brecht »

Toch even een reactie hier. Is het niet zo dat de tijd gezet is door een prototype met rolkooi en zonder airco erin? Er is namelijk al heel wat negatieve reacties op verschillende fora dat honda als ze de troon van de megane rs opeisen eerst met een productie rijpe wagen (zonder rolkooi) die tijd moeten neerzetten.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by vtec vince »

Was het niet juist Renault die met semi slicks , rolkooi, kwart tank benzine enz die tijd heeft neergezet?
Ik kan me daar ook nog een hoop ophef over herinneren.
Anyway, de verkoopcijfers zullen daar niet echt afhankelijk van zijn.
Je bent liefhebber van een snelle auto of liefhebber van een bepaald merk.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Pepijn
Posts: 84
Joined: Sat Feb 23, 2013 6:54 pm

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by Pepijn »

Probleem met de Ring is dat er geen officieel register o.i.d. met vastgestelde regels is.
Op zich misschien wel raar omdat voor veel fabrikanten en het gewone publiek de Ring wel de benchmark is v.w.b. rondetijden.
Al met al zijn alle claims die worden gedaan dus per definitie officieus, hoewel fabrikanten natuurlijk graag anders beweren of ons willen laten geloven.
Snelle rondetijden zullen echt wel iets zeggen over de kwaliteiten van een auto maar je blindstaren op de rondetijden en daar allerlei conclusies aan verbinden, is niet erg zinvol.
M.i. alle claims met een korreltje (of zak) zout nemen en m.n. genieten van de mooie fimpjes.
brecht
Posts: 18
Joined: Fri Nov 12, 2010 2:44 pm

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by brecht »

Idd is zo. Maar de type R waarmee de tijd gezet is niet te koop . Ik zou gewoon graag de tijd zien van het productiemodel. Zal volgens mij iets trager zijn.
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by mrkeffo »

brecht wrote:Idd is zo. Maar de type R waarmee de tijd gezet is niet te koop . Ik zou gewoon graag de tijd zien van het productiemodel. Zal volgens mij iets trager zijn.

Wat is zo afwijkend dan van productie model? Enkel kooi en een stoel verwijderd toch?
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by Lucas79 »

Ik zal het jullie zo snel mogelijk laten weten. ;)

Tot die tijd, hier nog een aardig filmpje waarop iemand een rondje om de nieuwe R maakt en ook het interieur zeer goed te zien is:

[video=youtube;J76kVLYJXWA]https://www.youtube.com/watch?v=J76kVLYJXWA[/video]
Deus Ex Machina!
HarryKTM
Posts: 86
Joined: Sun Jun 01, 2014 11:05 pm

Re: Autonieuws | Honda nodigt Civic Type R-fans uit op de Ring

Post by HarryKTM »

leuk filmpje...bedankt!
Post Reply