DC5 koplampen -> LHD

Hier allle technische onderwerpen over het uiterlijk en innerlijk van de auto.
Post Reply
DB811
Posts: 21
Joined: Mon Jun 17, 2013 11:37 am

DC5 koplampen -> LHD

Post by DB811 »

Bonjour!

Heeft iemand hier ervaring met het ombouwen van DC5 koplampen naar LHD?
Ik heb ooit eens een set Supra lampen gedaan wat relatief eenvoudig was.. Dat waren geloof ik projectors. De DC5 lijkt een ander verhaal.
Daarom de vraag wat er precies moet gebeuren bij de DC5 lampen om ze een recht/of LHD lichtbeeld te geven.

Thanks!
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by Vtequila »

Geen ervaring ermee maar ik heb zelf een setje uit Amerika overlaten komen met projectoren erin. Uiteindelijk was dat de beste optie omdat je dan ook gewoon je xenon erin kan houden (m.b.t APK) en deze een strak lichtbeeld geven
- Rise 'n Shine! -
DB811
Posts: 21
Joined: Mon Jun 17, 2013 11:37 am

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by DB811 »

Dank voor je reactie. Zijn dit de RSX "JDM" look lampen waar Ebay vol mee staat?
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by Vtequila »

Daar zijn er zoveel van, anders moet je maar een link daarvan hier plaatsen. Ik heb de mijne naar eigen voorkeur laten maken.

http://rsxretrofits.com

Je kan ze van standaard replica laten opsturen tot de gekste combinaties.
- Rise 'n Shine! -
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by Ray1990 »

Die van mij zijn door SW Performance zelf omgebouwd, hoe en wat precies hij heeft gedaan weet ik niet. Wat betreft APK, hij is door rdw keuring geweest voor kentekenregistratie. Maar dalijk in juni moet ik haar zelf laten keuren, geen idee of ik problemen ermee zal krijgen.. time will tell.
DB811
Posts: 21
Joined: Mon Jun 17, 2013 11:37 am

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by DB811 »

Vtequila wrote:Daar zijn er zoveel van, anders moet je maar een link daarvan hier plaatsen. Ik heb de mijne naar eigen voorkeur laten maken.

http://rsxretrofits.com

Je kan ze van standaard replica laten opsturen tot de gekste combinaties.


O nice! genoeg keuze.. wel prijzig.. maar daar zal de kwaliteit ook wel naar zijn dan. zal er eens rustig naar kijken. bedankt!

Ray1990 wrote:Die van mij zijn door SW Performance zelf omgebouwd, hoe en wat precies hij heeft gedaan weet ik niet. Wat betreft APK, hij is door rdw keuring geweest voor kentekenregistratie. Maar dalijk in juni moet ik haar zelf laten keuren, geen idee of ik problemen ermee zal krijgen.. time will tell.


Als ze bij de RDW goed waren moet het bij de APK keuring geen problemen geven! Ik weet dat o.a SW ook ombouwdiensten aanbied maar vind het wel erg veel geld als ik het zelf ook kan doen. Ik denk dat ik ze gewoon open maak en dan zie ik wel hoe en wat.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by Ray1990 »

DB811 wrote:O nice! genoeg keuze.. wel prijzig.. maar daar zal de kwaliteit ook wel naar zijn dan. zal er eens rustig naar kijken. bedankt!



Als ze bij de RDW goed waren moet het bij de APK keuring geen problemen geven! Ik weet dat o.a SW ook ombouwdiensten aanbied maar vind het wel erg veel geld als ik het zelf ook kan doen. Ik denk dat ik ze gewoon open maak en dan zie ik wel hoe en wat.


Hij komt vaker daar bij de RDW, dus misschien is het wel door de vingers gezien. Don't know. we zien het wel :)
Ik moet mijn koplampen nog opknappen, maar die van Vtequila zien er erg goed uit, en zeker het geld waard.
s4mmi
Posts: 17
Joined: Mon Jul 07, 2014 12:08 am

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by s4mmi »

Zoek eens op rsxclub bij de DIY topics. Daar is iemand die ze heeft 'omgebouwd' zonder ze open te halen.
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by Tharmas »

SW heeft mijn lampen met invoer ook omgebouwd, maar ik heb er steeds problemen mee.
DB811
Posts: 21
Joined: Mon Jun 17, 2013 11:37 am

Re: DC5 koplampen -> LHD

Post by DB811 »

Lampen zijn goedgekeurd onderhand! stelde echt niets voor. Zou zelfs met een stukje isolatietape nog door de keuring komen ;)
Post Reply