17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by mrkeffo »

Ray1990 en ik verwachten er rond dezelfde tijd te zijn. Dus zou goed moeten gaan. Raymond en Liset rijden jullie gelijk het terrein op of wachten jullie ergens voor de poort? Je hebt namelijk 2 toegangswegen net voor het terrein.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

mrkeffo wrote:Ray1990 en ik verwachten er rond dezelfde tijd te zijn. Dus zou goed moeten gaan. Raymond en Liset rijden jullie gelijk het terrein op of wachten jullie ergens voor de poort? Je hebt namelijk 2 toegangswegen net voor het terrein.


Ik moet eerlijk zijn dat ik de situatie daar niet ken, probeerde er via google earth achter te komen, maar die laat alleen maar een omgeploegd weiland zien.
Als jullie daar te plekke nog willen Pre meeten, moet dit mogelijk zijn, aangezien in ons reisschema de vertrek tijden staan, zullen wij overal ongeveer 5 tot 10 minuten eerder zijn :)
Ray1990 heeft mijn telefoon nummer, en t.z.t. zal ik waarschijnlijk de zijne ook wel krijgen.

Mijn voorstel is, degene die als eerste arriveert bekijkt de situatie , neemt even contact op met de ander, en maakt een afspreek punt, nabij ingang 2, die makkelijk te bereiken is en genoeg ruimte heeft voor 4-7 auto's.(Wij zijn met 4)
Laat maar even weten wat je van dit voorstel vind. Waarschijnlijk zijn jullie beter bekend met deze locatie, dus als je een ander voorstel hebt vind ik dat ook prima.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Raymond en Liset wrote:Ik moet eerlijk zijn dat ik de situatie daar niet ken, probeerde er via google earth achter te komen, maar die laat alleen maar een omgeploegd weiland zien.
Als jullie daar te plekke nog willen Pre meeten, moet dit mogelijk zijn, aangezien in ons reisschema de vertrek tijden staan, zullen wij overal ongeveer 5 tot 10 minuten eerder zijn :)
Ray1990 heeft mijn telefoon nummer, en t.z.t. zal ik waarschijnlijk de zijne ook wel krijgen.

Mijn voorstel is, degene die als eerste arriveert bekijkt de situatie , neemt even contact op met de ander, en maakt een afspreek punt, nabij ingang 2, die makkelijk te bereiken is en genoeg ruimte heeft voor 4-7 auto's.(Wij zijn met 4)
Laat maar even weten wat je van dit voorstel vind. Waarschijnlijk zijn jullie beter bekend met deze locatie, dus als je een ander voorstel hebt vind ik dat ook prima.

Het weiland is hondafest inderdaad, op een doodlopende weg, er zullen nog meer clubs zijn die op het industrieterrein afspreken, daarom stel ik voor om de laatste afspreekpunt op het industrieterrein te gebruiken. dit is 2 minuten voor de ingang. Zie eerste post in dit topic.
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Martin.O »

ik ben er ook vroeg
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by itr assen »

erwin wrote:Ramond kunnen we ff een tussen stop maken in Nijmegen Taxaco bijsterhuizen om Vin op te halen?

Jan om 6:15 bij de bp Zuidwolde?

Gr Erwin


Hoi erwin.
Vertrek om 6 uur.
Ben dan ietsjes later bij de BP dan 6.15.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Ray1990 wrote:Het weiland is hondafest inderdaad, op een doodlopende weg, er zullen nog meer clubs zijn die op het industrieterrein afspreken, daarom stel ik voor om de laatste afspreekpunt op het industrieterrein te gebruiken. dit is 2 minuten voor de ingang. Zie eerste post in dit topic.


Akkoord
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by erwin »

Is goed dan wacht ik wel ff.

tot zondag

gr Erwin
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by pyrofreak666 »

pyrofreak666 wrote:Dag allemaal,

voor de geïnteresseerden onder ons organiseer ik weer de pre-meet op Sandelingen-West. Het is de bedoeling dat iedereen die aan wil sluiten om 08:00 uur klaar staat op het parkeerterrein bij de MC-Donalds. We zullen weer met een flink aantal auto's rijden. Er zijn ook weer mensen van Civinfo die aansluiten, zie IHM meeting. Civinfo heeft een eigen locatie gereserveerd op de paddock. Meld je aan voor de pre-meet en ik zorg ervoor dat de lijst een paar dagen voor vertrek compleet is. Geef even je naam, type auto en kleur door.

Image

Wie gaan mee;

- Wim (FN2 wit)
- Kevin (EP3 blauw)
- Daniel en Igor (DC2 wit)
- Martijn & Raymond (FN2 zwart)
- Raymond (DC5 wit)

- Xavier (Civic 2008 Silverstone zwart)
- Alex & Anna (FN2 blauw)
- Faruk (FN zwart)
- .... (S2000 grijs)


Hoi allemaal,

nog even voor morgen... 07:45 uur vertrek Sandelingen-West, +/- 08:45 uur aankomst en vertrek Geldrop.

Zorg aub dat je er op tijd op locatie aanwezig bent. Tot morgen!

Grt Martijn
HarryKTM
Posts: 86
Joined: Sun Jun 01, 2014 11:05 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by HarryKTM »

Veel plezier morgen!
Ik heb een trialwedstrijd anders was ik wel gegaan.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by vtec vince »

Ik vond het weer een hele leuke en gezellige meeting!
Wat een gigantische opkomst daar...
Zelfs 1 Honda uit Rusland gespot buiten de Belgen Engelse Duitsers Fransozen Polen Hongaren en Luxemburgers... Oh ja , er waren er ook een paar uit Nederland :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Arno »

Image
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by itr assen »

Top dag weer. Heerlijk weer en nog nooit zoveel R's bij elkaar gezien.
Mooie heen en terug reis. Bedankt iedereen. Grt.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Zeer fijne en gezellige dag gehad.
Bedankt iedereen
User avatar
MaikyNL
Posts: 44
Joined: Sun Nov 30, 2014 3:41 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by MaikyNL »

Zeer leuke en gezellige dag gehad, zelfs een rooie kop van de zon die zo nu en dan toch lekker scheen.
Iedereen bedankt en tot de volgende meet!👍😎
RobinEp3
Posts: 27
Joined: Sat Mar 21, 2015 4:46 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by RobinEp3 »

Heren en dames bij deze alvast het album met foto's van mijn zus :) ze zijn te downloaden direct vanuit onedrive. Ik heb ook nog foto's gemaakt die komen later eventueel :) Zie link: https://onedrive.live.com/?cid=7c6646dd3a929465&id=7C6646DD3A929465%21818&ithint=album,&authkey=!ABn5g-q2kzahk0w
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by CTR-Voorburg »

Iedereen weer bedankt voor de gezellig meeting van gisteren. En wat 'n schitterende (en heel veel) mooie Honda's gezien.

Hierbij mijn bijdrage wat betreft de foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=PA4ZE6NL

Veel plezier ermee!
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray »

Was een mooi en gezellig dagje guys :)
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
User avatar
MaikyNL
Posts: 44
Joined: Sun Nov 30, 2014 3:41 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by MaikyNL »

Mooie fotos wim😉, vooral die honda met die reusachtige spoiler staat er goed op ondanks de haast waarmee de foto geschoten moest worden haha😆
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Mooie foto's wim en robin's zus
R-STYLE
Posts: 242
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:53 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by R-STYLE »

Was weer een leuke gezellige dag mooie foto's gemaakt tot de volgende meet
"VTEC just kicked in yo!!!"
Locked