17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Raymond en Liset wrote:Ik zit even te kijken naar de tijden en ook die van hondafest website, en nu is mijn vraag, is het handig om naar binnen te gaan, en de auto's neer te zetten, terwijl het publiek ook binnen loopt ?.
De clubs mogen namelijk al om 9 uur naar binnen, en het evenement gaat om 9.30 open voor publiek


daar zat ik ook aan te twijfelen, voor mij persoonlijk maakt het mij niet uit. Hoe eerder hoe beter, ik weet dat sommige mensen dit al vroeg vinden. Vandaar deze tijden. Als er meer zijn die om 9 uur willen, dan is het miss verstandiger om eerder te doen. Mensen die later willen komen mag ook. Echter moet er iemand aanwezig zijn rond half 10. Vind het wel gezelliger om met zijn te pre meeten en dan naar binnen te gaan
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Ik vind het persoonlijk ook beter om gewoon om 9 uur vooraan in de rij te staan on naar binnen te gaan. Dan kun je nog rustig de auto's neer zetten, een paar handelingen uitvoeren, en orde op zaken stellen.
Was er eigenlijk ook al vanuit gegaan , dat ik (wij ) om 6 uur al van huis moesten. ( aangezien ik de openingstijden wist en ik de reistijd weet).
Dus ja, ik ben voorstander van aanwezig 8:45, naar binnen rijden 9:00

Maar mocht men anders besluiten, dan hoor ik dit graag, en pas ik mij aan.
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by pyrofreak666 »

Hoi Raymond, ik begrijp je gevoel. We zijn helaas al meer dan een maand bezig met het regelen van de pre-meets. We moeten daarbij ook rekening houden met de mensen van andere clubs die aansluiten bij de pre-meets. Ik heb het tijdstip van vertrek omgezet naar 07:45 uur vanaf Sandelingen. Rond 08:45 uur bij Geldrop en dan rijden we meteen door naar Hondafest.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Is bovenstaande aan mij gericht ? want er zijn er namelijk meer met de naam Raymond.
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by pyrofreak666 »

Raymond en Liset wrote:Is bovenstaande aan mij gericht ? want er zijn er namelijk meer met de naam Raymond.


Klopt idd ;-)
User avatar
Roog91
Posts: 111
Joined: Mon Aug 26, 2013 11:15 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Roog91 »

Image

Mooie locatie dit jaar!!!
C107 type r club
C103 dc5 itr club
Pal naast ons ook nog nsx club en de itr area


De foto's die ik gemaakt heb zijn te vinden op:
http://www.flickr.com/photos/roogs-photos/
Foto's die ik gemaakt heb kan je vinden op http://www.flickr.com/photos/roogs-photos
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

pyrofreak666 wrote:Klopt idd ;-)


ok, in dat geval zit ik dus te wachten op een antwoord van iemand van het bestuur die bij dit event aanwezig is, en niet op een antwoord van jou.

Ik ben gewoon heel eerlijk, ik heb geen zin in de eventuele ergenissen en ellende die je kunt krijgen als je tussen het publiek je plek moet opzoeken, en de auto's klaar moet zetten. Dit ben ik gewoon liever voor.
Wat ik dan ook niet begrijp, maar dat moet je zelf weten, je gaat pre meeten met andere clubs, terwijl dit voor ons een TRCB event is.
Ik rijd de eerste 100 km ook alleen, terwijl ik ook met mijn buurman op had kunnen rijden, die rijd met de HHM mee.

Daarbij lees ik dus ook dat men de plaatsen tot 9:30 vrijhoud, daarna houd men andere mensen niet meer tegen, en kan het dus zo zijn dat er andere mensen gaan staan, ik heb dus net even op de routeplanner gekeken, en jij hebt dus al een half uur werk om van je laatste pre meet tot op het honda fest te komen, dan hoeft er dus niets te gebeuren of je bent te laat, en dan moet je ook het terrein dus nog op.


Sorry mensen, maar ik begin steeds minder zin te krijgen in deze meeting, en ik begin er steeds meer over na te denken, om dit voor ons te cancelen.
Wordt vervolgd ...

Ik heb er gewoon geen zin in om 3 uren in de auto te zitten, meer dan 270 km af te leggen (enkele reis), om er ter plaatse achter te komen dat we te laat waren, en onze plekken weg zijn.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Ik wil iedereen zelf laten beslissen hoe en wanneer ze willen gaan rijden...
Ik heb met de organisatie contact gehad en het is inderdaad niet slim om na 9 uur binnen te rijden, om 9 uur verwachten ze namelijk een piek van aankomende auto's.
Zelf ga ik met Igor/Daniel, en een kennis om 7 uur weg vanuit Reeuwijk, vervolgens via Utrecht en Den bosch (scheelt 30 km), eindhoven, venlo.
Wij zijn dan rond 8:30 a 8:45 aanwezig, zowiezo om de ''stand te bewaken'' voor indringers hahaha.
Ik ga van het weekend de paddockkaarten naar elke deelnemer sturen, een ieder kan hem dan uitprinten en meenemen.
Als je nog geen entreekaarten hebt, kan je deze afrekenen bij de kassa bij het inrijden. In combinatie met de paddock kaart betreft dit 10 euro per persoon. (gelieve gepast te betalen).
Als mensen willen wachten op het industrieterrein, kan je mij toevoegen op whatsapp (info via pm), zodat we contact kunnen houden.
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Ray1990 wrote:Ik wil iedereen zelf laten beslissen hoe en wanneer ze willen gaan rijden...
Ik heb met de organisatie contact gehad en het is inderdaad niet slim om na 9 uur binnen te rijden, om 9 uur verwachten ze namelijk een piek van aankomende auto's.
Zelf ga ik met Igor/Daniel, en een kennis om 7 uur weg vanuit Reeuwijk, vervolgens via Utrecht en Den bosch (scheelt 30 km), eindhoven, venlo.
Wij zijn dan rond 8:30 a 8:45 aanwezig, zowiezo om de ''stand te bewaken'' voor indringers hahaha.
Ik ga van het weekend de paddockkaarten naar elke deelnemer sturen, een ieder kan hem dan uitprinten en meenemen.
Als je nog geen entreekaarten hebt, kan je deze afrekenen bij de kassa bij het inrijden. In combinatie met de paddock kaart betreft dit 10 euro per persoon. (gelieve gepast te betalen).
Als mensen willen wachten op het industrieterrein, kan je mij toevoegen op whatsapp (info via pm), zodat we contact kunnen houden.


Na deze kennis geving, stapppen wij met veel plezier om 6 uur in de auto, en proberen wij er dus ook om er tussen 8:30 en 8:45 te zijn.
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by pyrofreak666 »

Goed geregeld! ;-)
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Email met de paddockkaarten is verstuurd, indien je deze niet hebt ontvangen. Graag een pm met je mailadres zodat ik deze alsnog kan versturen.
User avatar
MaikyNL
Posts: 44
Joined: Sun Nov 30, 2014 3:41 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by MaikyNL »

User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by itr assen »

Oke Raymond.
Ben het helemaal met je eens.
Zal bij koperen hoogte om 6.40 zijn.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Kleine tip, neem een stoeltje mee :)
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by erwin »

Ramond kunnen we ff een tussen stop maken in Nijmegen Taxaco bijsterhuizen om Vin op te halen?

Jan om 6:15 bij de bp Zuidwolde?

Gr Erwin
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Raymond en Liset »

Ik heb net de post met onze route een beetje aangepast, tijden zijn niet veranderd , route + aankomst tijd wel.
Heeft Vin ook ongeveer een richttijd. :)
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by vtec vince »

Thanks heren , tot zondag :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked