17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
Alyssa
Posts: 10
Joined: Tue Jan 08, 2013 4:44 pm

17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Alyssa »

Image

Europa’s grootste Honda evenement zal dit jaar voor de derde keer plaatsvinden op de inmiddels vertrouwde locatie in Venlo. Met een flinke stijging ten opzichte van 2013, mochten wij tijdens de afgelopen editie 1400 Honda’s verwelkomen. De nieuwe thema's voor dit jaar zijn inmiddels bekend en we introduceren een nieuw actief programma onderdeel. De terugkerende onderdelen, zoals de Wet Track Experience en de Show & Shine, blijven wederom gratis voor deelnemers.

S2000 Strip
Een van de weinige cabriomodellen onder de Honda’s: de S2000. Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om dit model extra in het zonnetje te zetten op de Honda S2000 Strip. Tijdens de eerste editie hadden wij, in samenwerking met het Honda S2000 forum, een groot aantal Honda’s op de paddock. Mogen wij dit jaar een recordaantal verwelkomen?

Image Image Image

CRX Center
Bij vele Honda liefhebbers, die voornamelijk de retro modellen kunnen waarderen, staat de Honda CRX in het lijstje van de 'musthaves'. De CRX, de sportieve afgeleide van de Honda Civic, wordt steeds zeldzamer en daardoor steeds meer gewaardeerd in de Honda scene. Vandaar dat ervoor gekozen is om dit model in de spotlights te zetten.

Kickdown Competition
2015 is het jaar waarin wij een nieuw actief programma onderdeel zullen introduceren, namelijk de Kickdown Competition. Hierbij dienen de deelnemers zo snel mogelijk te accelereren naar een afgezet vak, waarin zij precies dienen te stoppen. Het gaat dus niet alleen om de snelheid van jouw Honda, maar ook om de precisie van de deelnemer. Hoe goed kun jij je remweg inschatten? Voor het publiek een leuk onderdeel om naar te kijken, voor de rijder een leuk onderdeel om aan deel te nemen.

Image Image Image

Prelude Plaza
Op het Prelude Plaza ontvangen wij alle Honda Preludes die Honda heeft geproduceerd, van de eerste tot en met de vijfde (laatste) generatie. Tevens maken Prelude rijders die zich van te voren hebben aangemeld kans op één van de tien gratis entreetickets, die wij van te voren verloten. Alle aanmeldingen tot en met 1 maart 2015 maken kans op één van de gratis tickets.

Ultra Racing Handling Course
Het bekendste onderdeel van HondaFest is de Ultra Racing Handling Course. Dit is een slalomcompetitie waarbij de deelnemer het parcours zo snel, maar ook zo foutloos mogelijk dient af te leggen. Dit onderdeel is interessant voor zowel de professional als de beginnende rijder, iedereen kan hieraan meedoen. Voor meer informatie, verwijzen wij je naar de website. Aanmelden is al mogelijk.

Show & Shine
De Show & Shine is niet meer weg te denken tijdens HondaFest. Vele Honda rijders laten hun auto door de jury keuren, in de hoop dat zij er met één van de trofeeën vandoor gaan. Dit jaar worden er verschillende nieuwe categorieën geïntroduceerd. Deelname aan de Show & Shine is gratis.

Bekijk de website voor meer informatie: http://www.HondaFest.eu

Aanmelden
Wil jij je zelf aanmelden of het forum in een keer aanmelden, zodat jullie met een grote groep aanwezig kunnen zijn? Meld jezelf of het forum dan aan door een e-mail te sturen naar [email="alyssa@gt-events.nl"]alyssa@gt-events.nl[/email].
Meer informatie individuele aanmelding: http://hondafest.eu/individuele-paddock-hondafest
Meer informatie club/forum aanmelding: http://hondafest.eu/clubs-hondafest/club-aanmelden

Image



Aanwezige leden:
Raymond(DC5)
Wim (FN2)
Rajeev (ATR)
Kevin (EP3)
Rikky (DC2)
Maiky (EP3)
Tharmas (EK9)
Robin(EP3)
Raymond en Liset(ATR)
Jan (DC2)
Martijn (FN2)
Ray (EP3)
Erwin (EP3)
Bertijn (Westfield F20)
Igor (zonder auto met camera :)
Laurens (zonder auto)


Plattegrond:
Met een rode cirkel is gemarkeerd waar we naar binnen moeten rijden, (Ingang 2) En de clubstand staat ook aangegeven.
Image

Ray heeft de clubpaddockkaarten. Deze zal hij uitprinten en meenemen, op de laatste meetingpunt in Venlo ontvangt iedereen de paddockkaarten.

Vanaf de Randstad is er de mogelijkheid om met zijn allen naar hondafest te rijden.
Bij de 1[SUP]e[/SUP] en 2[SUP]e[/SUP] meetingpunt zijn er ook mensen van civinfo aanwezig, gezellige boel dus J
De tijden zijn zeer strak, om iedereen zo lang mogelijk in zijn/haar bed te laten liggen ;)
Het volgende is wel aangegeven bij mij:

We houden de clubplaatsen vast tot 9.30 uur. Zorg als club ervoor, dat er voor die tijd iemand op de club stand aanwezig is. Wanneer er niemand aanwezig is na 9.30 uur, is er een kleine kans dat er andere auto’s op de plek zullen parkeren. Wij doen als organisatie ons best om dit te voorkomen, maar kunnen dit helaas niet garanderen door de enorme oppervlakte van het terrein.


1[SUP]e[/SUP] meetingpunt is Sandelingen West, net onder Rotterdam. Zie afbeelding voor het adres.
Verzameltijd: 7:30
Vertrektijd: 07:45

Image

2[SUP]e[/SUP] meetingpunt is Esso bij Geldrop. Zie afbeelding voor het adres.
Verzameltijd: 08:55
Vertrektijd: 09:00

Image

3[SUP]e[/SUP] meetingpunt is bij Hondafest op het industrieterrein, zodat we met zijn allen het terrein kunnen betreden. Zie afbeelding voor het adres.
Verzameltijd 9:15
Vertrektijd: 9:20

Image
User avatar
MaikyNL
Posts: 44
Joined: Sun Nov 30, 2014 3:41 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo

Post by MaikyNL »

Ik stem voor! Wil hier wel heen, misschien een idee om met een groep te gaan?
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo

Post by Lvd050 »

Zeker weten aanwezig :)
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo

Post by Tharmas »

Ga zeker proberen dit jaar wel weer te gaan. ;)
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo

Post by LaurenZ »

Denk dat ik er wel ben dit jaar, helaas zonder integra...
'98 JDM Integra Type-R
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by RJB1988 »

Ik kan helaas niet. Blijven die muntjes voor de consumpties nog een jaar extra in mijn la liggen ;)
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by CTR-Voorburg »

Je kan mij ook op de lijst zetten dus aanwezig!
User avatar
MaikyNL
Posts: 44
Joined: Sun Nov 30, 2014 3:41 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by MaikyNL »

Nja kwil graag lid worden van de club dus moet ik maar gauw doen dan.. iemand die mij daar mee kan helpen hoe of wat?
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Lvd050 »

Same here..

Hier vind je meer info btw:

http://www.type-r.nl/content.php?127-lid-worden
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

ik heb jullie een pb verstuurd.
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Arno »

Mooi stukje rijden... wie weet
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Bubbels** »

Ik moest normaal werken, maar een hele lieve collega van me zal werken in mijn plaats :D
Dus wij zijn er ook weer bij (met de EP3)!
Kunnen wij ons terug aansluiten bij Type R forum op de paddock zoals de voorbijgaande jaren?
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by mrkeffo »

Bubbels** wrote:Ik moest normaal werken, maar een hele lieve collega van me zal werken in mijn plaats :D
Dus wij zijn er ook weer bij (met de EP3)!
Kunnen wij ons terug aansluiten bij Type R forum op de paddock zoals de voorbijgaande jaren?

Sorry. Wij gaan dit enkel voor betaalde type R clubleden regelen. Dus mocht je mee willen dan adviseer ik je om lid te worden. We gaan dit streng hanteren, waarom heeft het anders nut om lid te worden.
R-STYLE
Posts: 242
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:53 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by R-STYLE »

Aanwezig
"VTEC just kicked in yo!!!"
User avatar
Roog91
Posts: 111
Joined: Mon Aug 26, 2013 11:15 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Roog91 »

Aanwezig!! Ook heb ik me aangemeld als fotograaf voor die dag bij Hondafest. Moet alleen nog even kijken hoe dat ik ga, meerijden of met mijn ek3 alleen die vind ik niet hondafest waardig.


De foto's die ik gemaakt heb zijn te vinden op:
http://www.flickr.com/photos/roogs-photos/
Foto's die ik gemaakt heb kan je vinden op http://www.flickr.com/photos/roogs-photos
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Ray1990 »

Je kan vast meerijden met iemand ;-)
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by wesjes »

ben misschien aanwezig
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Lucas79 »

:( dan ben ik nog op vakantie. :)
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by LaurenZ »

Bummer Lucas. Dit is vond ik de afgelopen 2 jaar zeker de moeite waard om te gaan.
'98 JDM Integra Type-R
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: 17 mei 2015 - HondaFest in Venlo - TRCB leden*

Post by Bubbels** »

mrkeffo wrote:Sorry. Wij gaan dit enkel voor betaalde type R clubleden regelen. Dus mocht je mee willen dan adviseer ik je om lid te worden. We gaan dit streng hanteren, waarom heeft het anders nut om lid te worden.


Begrijpelijk :)
Paar weken geleden reeds gemaild voor individuele aanmelding, maar nog geen reactie gehad :confused:
Locked